11,767 tūkst. eurų su PVM vertės viešųjų ryšių paslaugų sutartį ŠMSM ir Igno Rusilo vadovaujama UAB „Magnet LT“ sudarė liepos 20-ąją.
Konkurse, Centrinio viešųjų pirkimų portalo duomenimis, dalyvavo ir kita įmonė – „Market Smart“. Ministerija nurodo neigiamai įvertinusi jos pateiktą aprašomąją dalį, o konkurso laimėtoją esą išrinko pagal kainos ir kokybės santykį.
„Magnet LT“ įsipareigojo sukurti ir įveiklinti „TikTok“ paskyrą, kurioje būtų patalpinti bent 25 vaizdo filmukai, aktualūs tikslinei kampanijos auditorijai.
„Filmukų turinys – pedagogikos studento (t.y. būsimo mokytojo) gyvenimas, asmenybės kūrybiškumas ir lyderystė, turi būti atkreipiamas dėmesys į pedagogikos studijų privalumus. Filmukuose gali būti atkartojami socialiniame tinkle populiarūs iššūkiai“, – rašoma sutartyje.
ŠMSM taip pat sutarė, kad bendrovė sukurs ir transliuos tinklalaidę, kurią ves „abiturientams patrauklus ir gerai žinomas asmuo“. Bent 10 tinklalaidės laidų turės būti transliuojamos per „Youtube“ ir kitą populiarų kanalą, pavyzdžiui, „Spotify“.
Laidų turinys – pedagogikos studento gyvenimas, įdomūs faktai iš studijų, dėstytojų atsiliepimai apie studijas ir studentus.
Pagrindinė žinutė – pedagogikos studijos yra išskirtinės ir vertos pasirinkimo.
„Pagrindinė žinutė – pedagogikos studijos yra išskirtinės ir vertos pasirinkimo“, – dėstoma sutartyje.
Pagal ją, „Magnet LT“ taip pat turės sukurti ir įveiklinti socialinio tinklo „Instagram“ paskyrą, kurioje rastųsi bent 45 abiturientams ir stojantiesiems į aukštąsias mokyklas patrauklūs įrašai, sukurti profilio nuotraukos rėmelio dizainą ir įdiegti jį socialiniame tinkle „Facebook“.
Dizainas, remiantis sutartimi, turi būti orientuotas į abiturientus ir didinti
pedagogikos studijų, mokytojo profesijos patrauklumą.
ŠMSM inicijuota komunikacijos kampanija, skatinanti rinktis pedagogo studijas, jau prasidėjo. Ministerijos „Youtube“ paskyroje galima rasti laidų ciklą „Mokysiu“. Laidas veda žurnalo „Ką žmonės dirba“ leidėja Rasa Jusionytė.
Su laidomis besisiejantys vaizdo įrašai, iliustracijos talpinami ir „TikTok“, „Instagram“ ar ministerijos „Facebook“ paskyrose.
„Analizuojant dabar mokyklose dirbančių mokytojų amžiaus statistiką, įvertintas poreikis skatinti jaunus žmones rinktis pedagogikos studijas ir ateiti dirbti į mokyklas. Mokytojais įsidarbinti gali studijas pabaigę ir pedagoginį išsilavinimą įgiję asmenys.
Taip pat siekiama suteikti daugiau informacijos apie pedagogikos studijas ir mokytojo profesiją, supažindinti abiturientus su vienu iš galimų pasirinkimų, ką studijuoti“, – į klausimą, kodėl prireikė populiarinti pedagogikos studijas, 15min atsakė ŠMSM Komunikacijos skyrius.
Kampanija, pasak ministerijos, orientuota į šiais ir praėjusiais metais mokyklas baigusius mokinius, esą todėl ir pasitelkti „jaunimui patrauklūs kanalai ir šiuolaikiškos formos, tai yra, populiarūs socialiniai tinklai“.
„Kampanija dar tęsiasi, rezultatai bus įvertinti jai pasibaigus. Tačiau jau dabar matome susidomėjimą tinklalaidėmis, kitu turiniu. Be to, pageidavimų studijuoti aukštosiose mokyklose skaičiai rodo, kad šiais metais ypač auga susidomėjimas pedagogikos studijomis“, – nurodė ŠMSM.
Savo komentarą dėl vystomo projekto panoro pateikti ir bendrovė „Magnet LT“. Įmonės vadovas I.Rusilas teigė besidžiaugiantis galimybe jį įgyvendinti.
„Šiandien pasaulyje viskas keičiasi labai greitai – ne išimtis ir komunikacija, socialiniai tinklai. Pastarieji ne tik populiarėja, bet ir kinta – atsiranda naujų platformų, kurios leidžia kurti kitokį turinį, skirtą skirtingoms auditorijoms. Mes stengiamės būti vieni pirmųjų, kurie gali pasiūlyti tą turinį skirtingose platformose įgyvendinti – šiandien matome, kad daug jaunų žmonių renkasi vis daugiau skirtingų socialinių tinklų, todėl natūralu, kad norint pasiekti šią tikslinę grupę, savo komunikacinę žinutę reikia perduoti būtent čia.
Džiaugiamės, kad valstybinės institucijos supranta, kad komunikacija, auditorijų pasiekiamumas, turinio kūrimas neturi būti nuobodus, pateikiamas biurokratiškai. Labai smagu, kad vis daugiau ir dažniau einama į tas platformas, kuriose galima sutikti jauną žmogų, kurį ir stengiamasi pasiekti, ir jam suteikti informaciją.
Džiugu, kad mūsų pasiūlytas įgyvendinimo konceptas laimėjo ir galime įgyvendinti projektą – stengiamės, kad daugelis mūsų komunikacijos projektų turėtų stiprią socialinę žinutę, prisidėtų prie visuomenės informavimo, lavinimo bei pozityvių, gerų darbų darymo. Ruošdami turinį ŠMSM projektui, pamatėme, kiek daug mokytojų bendruomenėje yra pozityvių žmonių, tikinčių pedagogika, be galo mylinčių savo darbą ir apie tai pasakojančių degančiomis akimis. Šiuo projektu galima pasiekti tą jauną žmogų – ne lozungais, o realiomis istorijomis, patirtimis ir pavyzdžiais“, – komentare 15min dėstė I.Rusilas.
Jo vadovaujamos įmonės vystoma komunikacinė kampanija turėtų tęstis iki rugpjūčio pabaigos – iki tol, kol baigsis bendrasis priėmimas į aukštąsias mokyklas.