„Pastaraisiais metais jaučiame vis didesnį ryšį su startuolių ekosistema. Atsižvelgę į jos poreikius, aktyviai stengiamės inovatyvią aplinką papildyti kūrybiškumu. Todėl kraustytis dar arčiau šviesiausių šalies protų atrodo labai teisingas ir savalaikis žingsnis“, – teigė „The Atomic Garden“ direktorius Aivaras Šičkus.
Šiandien rudens semestrą pradedanti mokykla artimiausiu metu pasiūlys keturias 2-3 mėnesių trukmės mokymų programas. Tiesa, vietų į populiariausius kursus „Prekės ženklo vadovas“ ir „Product management“ jau nebeliko.
Sparčiai mažėja laisvų kėdžių ir likusiose dvejose klasėse – kartu su startuolių bendruomenės atstovais sudarytas ir kūrybą bei analitiką rinkodaroje vienijantis kursas „Creative performance“ startuos rugsėjo 19 d., o laiko patikrinta „Skaitmeninės komunikacija“ programa mokinių lauks rugsėjo 26 d. Pastarasis kursas pirmąkart vyks tik nuotoliniu būdu, tad jungtis prie jo galima iš bet kurio pasaulio kampelio.
Pokyčių bus ir atominių mokytojų kambaryje. Prekių ženklo vadovams dešifruoti tokias marketingo sąvokas kaip OKR ar KPI padės „Šiaulių banko“ skaitmenizacijos vadovas Valdas Babravičius. Tuo tarpu „Creative performance“ mokytojų gretas papildė studijos „A Eye - Image Synthesys Lab“ įkūrėjai Vytis Gruzdys ir Rapolas Vosylius. Dirbtinio intelekto operatoriai pavasarį mokykloje surengė tris didžiulio susidomėjimo sulaukusias kūrybines dirbtuves, kurių metu rinkodaros atstovus mokė įdarbinti sparčiai tobulėjančius AI įrankius. Šis modulis papildė ir kurso programą.
Nuo 2014-ųjų reklamos kūrybos ir rinkodaros specialistus ruošianti mokykla „The Atomic Garden“ šį sezoną pasiūlys daugiau naujovių. Norinčių tobulėti ar papildyti gebėjimų bagažą lauks įvairios kūrybinės dirbtuvės ir žinių sesijos bei kiti industrijai aktualūs renginiai.