Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

VDU absolventas, vienas iš „Contribee“ įkūrėjų M.Michalauskas: nuolatinis mokymasis yra būtinas siekiant sėkmės šiuolaikiniame versle

„Esu verslus žmogus, tad, būnant startuolių ekosistemoje, dažnai gimsta naujų idėjų projektams. Tačiau svarbu atsiminti, kad kiekvienai idėjai reikia tinkamo laiko ir vietos: ne visos jos gali būti sėkmingai įgyvendinamos“, – sako vienas iš monetizavimo platformos „Contribee“ įkūrėjų, Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) absolventas Mantas Michalauskas.
Mantas Michalauskas
Mantas Michalauskas / Asm. archyvo nuotr

„Contribee“ yra sutelktinio finansavimo platforma, kurioje vartotojai, rėmėjai gali skirti paramą kūrėjams, verslininkams už tekstus, dainas, mokymus ir įvairius kitus darbus. Kitaip nei „Patreon“, „Contribee“ kūrėjams už pačios platformos paslaugas papildomai mokėti nereikia. Šiuo metu platformoje yra daugiau nei 2 tūkst. kūrėjų ir virš 30 tūkst. aktyvių prenumeratorių kiekvieną mėnesį.

„Mūsų platforma padeda turinio kūrėjams, verslui ir organizacijoms pasiekti savo auditoriją ir sėkmingai transliuoti įrašus bei rinkti paramą. Tai projektas, kuris padėjo šimtams Lietuvos bei užsienio kūrėjų pasiekti savo tikslus, uždirbti iš savo pomėgių“, – svarbiausius „Contribee“ privalumus įvardija M.Michalauskas, papildydamas, jog norint bandyti tokią idėją paversti verslu, reikia atlikti daug namų darbų – analizės bei pasiruošimo, protingai išnaudojant savo laiką.

pexels-fauxels nuotr. /studijos
pexels-fauxels nuotr. /studijos

Pašnekovo teigimu, kasdieniame darbe jam iki šiol praverčia įgūdžiai, įgyti studijuojant marketingą: pavyzdžiui, šių studijų žinios padeda suvokti ir analizuoti rinkos tendencijas, suprasti vartotojų elgesį, veikti strategiškai.

„Studijų metu įgytos žinios apie rinkodaros tyrimus, prekių ir paslaugų įvedimą į rinką bei ryšio su vartotojais kūrimą atneša tiesioginę naudą mano profesinėje veikloje: padeda kurti efektyvias strategijas, rasti naujus būdus pasiekti ir įtraukti tikslinę auditoriją. Manau, kad nuolatinis mokymasis ir šių įgūdžių tobulinimas yra būtini siekiant sėkmės šiuolaikinėje verslo aplinkoje“, – tikina VDU marketingo studijų absolventas.

Paklaustas apie studijų prisiminimus, M.Michalauskas sako, kad jam labiausiai įsiminė laikas su žmonėmis – ne tik su kompetentingais dėstytojais, kurių žinios ir patirtis padėjo išplėsti akiratį, bet ir su kitais studentais.

„Labiausiai įsiminė Justino Kisieliausko paskaitos. Puikiai prisimenu, jog šio dėstytojo paskaitos buvo išskirtinės – tai nebuvo tos paskaitos, kurios būtų dėstomos remiantis atgyvenusia metodika, iš 10–20 metų senumo mokomųjų knygų. Tai buvo šiuolaikiškos paskaitos, paremtos naujausia bei aktualiausia informacija, šiuolaikinėmis tendencijomis”, – pasakoja startuolių kūrėjas.

„Contribee“ tai projektas, kuris padėjo šimtams Lietuvos bei užsienio kūrėjų pasiekti savo tikslus, uždirbti iš savo pomėgių.

M.Michalauskas tikina, jog jo studijų grupė buvo tikrai nepaprasta – be galo didelė ir įvairiapusė. „Daugelio iš mūsų draugystė ir bendravimas išliko stiprus net ir po studijų pabaigos, o įdomu tai, jog su keliais šios grupės žmonių bandėme kurti smulkius verslus ar projektus: pavyzdžiui, sėkmingą grafikos dizaino agentūrą. Mūsų ryšys ir bendradarbiavimas tebesitęsia, ir esu dėkingas už tai, kad studijos atvedė daug nuostabių žmonių į mano gyvenimą“, – sako „Contribee“ Komunikacijos direktorius.

Marketingo studijos padeda geriau suprasti ir patenkinti rinką

VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto bakalauro studijų vadovė, lektorė dr. Monika Didžgalvytė-Bujauskė pasakoja, kad marketingo studijos padeda suvokti, kaip veikia rinka ir kaip vartotojai priima sprendimus.

„Tai leidžia kurti veiksmingas rinkodaros strategijas ir kampanijas, kuriomis galima pasiekti tikslinę auditoriją ir sukurti stiprų klientų ryšį. Supratimas apie vartotojų elgseną, poreikius ir pageidavimus yra vertingas bet kurioje organizacijoje, nes tai padeda geriau suprasti ir patenkinti rinkos poreikius“, – teigia dr. M.Didžgalvytė-Bujauskė.

Pašnekovė papildo, jog VDU Ekonomikos ir vadybos fakultete siūlomos studijos apima itin platų spektrą naudingų žinių apie verslo principus, įmonių, personalo ir finansų valdymą, investicijas, pardavimus, prekių tiekimą ir kitas svarbias verslo veiklos sritis.

 Jono Petronio nuotr./Dr. Monika Didžgalvytė-Bujauskė
Jono Petronio nuotr./Dr. Monika Didžgalvytė-Bujauskė

„Šios studijos padeda plėtoti kritinio ir analitinio mąstymo įgūdžius. Studentai mokomi atpažinti, analizuoti ir spręsti sudėtingas verslo problemas bei rinkos iššūkius. Šie įgūdžiai yra vertingi ne tik verslo srityje, bet ir daugelyje kitų profesijų, kuriose reikalingas sistemingas ir kritiškas požiūris į problemų sprendimą“, – sako ji, papildydama, jog fakultete siūlomos universalios studijos, leidžiančios greitai įsilieti į darbo rinką, o paskaitose šiuolaikiški dėstytojai ir praktikai taiko inovatyvius studijų metodus.

Studentai taip pat turi galimybę susitikti su verslo ir viešojo sektoriaus organizacijų atstovais, apsilankyti įvairiose įmonėse, dirbti fakultete veikiančiose eksperimentinės ekonomikos, neuromarketingo ir eSporto laboratorijose. Fakulteto studentai taip pat gali įgyti papildomų žinių rinkdamiesi vieną iš 45 gretutinių studijų programų, mokytis 30 modernių ir klasikinių kalbų, įgyti pedagogo kvalifikaciją ar studijuoti bei stažuotis pagal mainų programą užsienio universitete.

Nemaža dalis VDU absolventų yra įvairių organizacijų Lietuvoje ir užsienyje vadovai.

Po studijų absolventai gali siekti karjeros tiek verslo įmonėse, tiek viešajame sektoriuje, arba netgi pradėti savo verslą. „EVF studijų programų absolventai, priklausomai nuo baigtos studijų programos, renkasi karjerą duomenų analitikoje, gamybos, transporto, komunikacijų, mažmeninės prekybos ar kitose verslo įmonėse, taip pat bankuose, draudimo ir investavimo institucijose, valstybinėse bei tarptautinėse organizacijose. Nemaža dalis mūsų absolventų yra įvairių organizacijų Lietuvoje ir užsienyje vadovai, marketingo ar pardavimų skyrių vadovai, projektų vadovai ir vadybininkai ar konsultantai verslo įmonių padaliniuose. Turime ir tokių absolventų, kurie vadovauja savo verslui“, – karjeros galimybes po studijų Ekonomikos ir vadybos fakultete vardija dr. M.Didžgalvytė-Bujauskė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų