Vilniaus licėjaus moksleiviai bus tikrinami temperatūros jutikliu

Nuo rugsėjo mokykloms grįžtant prie įprastinio kontaktinio ugdymo, siekiant sumažinti koronaviruso riziką, Vilniaus licėjaus moksleiviai bus tikrinami temperatūros jutikliu.
Baigta Vilniaus licėjaus rekonstrukcija
Vilniaus licėjus / Sauliaus Žiūros nuotr.

Kaip pranešė bendrovių „Telia“ ir „Altas IT“ atstovai, licėjus kol kas – vienintelė įstaiga, prieš naujuosius mokslo metus įsidiegusi bekontakčius temperatūros matavimo jutiklius.

„Norime, kad mokiniams ir darbuotojams licėjuje būtų užtikrintos visapusiškai geros darbo sąlygos. Mums svarbu, kad mokiniai įgytų ne tik kokybišką išsilavinimą, bet ir kasdien jaustųsi saugūs. Įdiegdami modernias prevencines priemones, investuojame į licėjaus bendruomenės sveikatą bei gerovę“, – pranešime teigia Vilniaus licėjaus direktorius Saulius Jurkevičius.

Pasak „Telia“ vaizdo sprendimų vadovo Sauliaus Kalašnikovo, palyginti su kitais termovizorinės technologijos įrenginiais, Vilniaus licėjuje įdiegtas matuoklis pasižymi itin dideliu tikslumu (paklaida – 0,3 laipsnio Celsijaus) ir, palyginti su kitais analogais, maža kaina – tipinė sistemos įrengimo kaina vienoje įstaigoje siekia iki tūkstančio eurų.

BNS jis teigė, kad „Telia“ atstovai dėl galimybių įrengti „Kentix SmartXcan“ detektorius bendravo dar su keleto darželių ir mokyklų atstovais, kol kas tokia įranga įdiegta tik Vilniaus licėjuje.

Ant S.Kalašnikovo, pats detektorius yra kiek didesnis už delną, jį galima suderinti su kitais įrenginiais, pavyzdžiui, varteliais ar pakeliamu užkardu – taip asmenims su aukštesne kūno temperatūra gali būti automatiškai užkertamas kelias patekti į patalpas.

Jutikliu galima patikrinti iki 700 žmonių per valandą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis