Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

VU Ekonomikos fakultete – studentų marketingo darbų paroda „Idėja 2010“

Ketvirtadienį nuo 10 val. Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultete (VU EF) vyks tarpuniversitetinio studentų marketingo darbų projekto baigiamasis renginys – paroda „Idėja 2010“.
VU Ekonomikos fakultetas
VU Ekonomikos fakultetas / VU EF nuotr.

VU EF studentų organizuojamas renginys – kupinas jaunatviško neapibrėžtumo, entuziazmo ir kūrybiškai pristatomų idėjų. Renginyje studentai iš Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Utenos ir Vilniaus stebins savo neišsemiama fantazija, originalumu ir sugebėjimu marketingo žinias pritaikyti praktikoje, teigiama išplatintame pranešime.

Į projekto finalą pateko 40 komandų, kurios buvo atrinktos iš 104 dalyvavusių pirmajame atrankos etape. Parodoje studentai pateiks rudens semestro metu sukurtų ir Lietuvos rinkoje dar nematytų prekių idėjas, kurias išradingai pristatys ir bandys užkariauti lankytojų simpatiją, sieks apginti ir įrodyti, kad jų sprendimai turės paklausą rinkoje.

Renginyje savus vertinimus pateiks ne vien komisijos nariai, bet ir gabių darbuotojų ieškantys verslininkai, kitų komandų nariai, žiūrovai. Parodos koordinatorius VU Ekonomikos fakulteto Marketingo katedros docentas dr. Algis Gaižutis teigia, kad verslininkai yra suinteresuoti gerinti studijų kokybę ir pagal rinkos poreikius formuoti kvalifikuotą darbo jėgą, tad noriai konsultuoja studentus. Renginių ciklą vainikuojančios parodos metu įmonės suranda talentingų darbuotojų, prisidedančių prie tolesnio kompanijos klestėjimo. Galiausiai įmonių atstovai džiaugiasi naujais ir nestandartiniais marketingo sprendimais, kuriuos kuria komandos dalyvės. Mat viso semestro metu studentų komandos dalyvauja marketingo agentūrų atstovų seminaruose, atlieka marketingo tyrimus, kuria paskirstymo ir kainodaros strategijas ir reklamas.

„Idėja“ – tai pirmoji ir vienintelė tokio didelio masto studentų marketingo darbų paroda Lietuvoje. Prieš septynerius metus startavusio nekomercinio studentų marketingo darbų projekto „Idėja“ moto „Dalyvavimas – nemokamas, patirtis – neįkainojama“ išlieka nepakitęs ir šiandien. Tapęs tarpuniversitetiniu renginys kelia kaskart vis didesnį studentų, akademinės bendruomenės ir verslo atstovų susidomėjimą visoje Lietuvoje.

Daugiau informacijos www.ideja.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs