Prieš dvi dienas 15min gavo laišką iš Kruopų gatvėje esančio namo gyventojos, kuri papasakojo, kad jau daugiau nei savaitę namo gyventojai gyvena neturėdami vandens ir kanalizacijos.
Pasak jos, ne kartą buvo kreiptasi pagalbos į atitinkamas tarnybas, bet jos sulaukti vis nepavykdavo.
„Skambina visi kaimynai kasdien visur, kur įmanoma, tačiau darbai vyksta labai lėtai ir vangiai. Name yra šeimų su mažamečiais vaikais, pensininkų, tačiau panašu, kad tai nelabai kam įdomu“, – laiške redakcijai skundėsi gyventoja.
Nors gyventojams žadėta, jog viskas bus sutvarkyta, atvykusios tarnybos padėti nesugebėjo.
„Vis žada, kad kas nors atvažiuos, kažką sutvarkys, tačiau tai ir lieka tik pažadais, o atvykusios tarnybos tik skėsčioja rankomis ir sako, kad nieko negali padaryti. Įdomu, kiek tai dar gali tęstis, kur žmonėm kreiptis. Ir apskritai, kaip atrodo, kai šiais laikais Vilniaus miesto centre vyksta tokie dalykai?“ – piktinosi ji.
Nepajėgė atkimšti nuotekų vamzdžio
Vilniaus miesto savivaldybės atstovas spaudai Gabrielius Grubinskas teigė, kad apie sutrikimus Kruopų gatvėje pranešimo negavo, tačiau savivaldybė susisiekė su namo administratoriumi ir pasidomėjo šia situacija.
Rugsėjo 29 dieną namo administratorius, gavęs pranešimą apie sutrikimus, bandė juos išspręsti, bet to jam nepavyko padaryti iki šiandien.
„Rugsėjo 29 dieną vakare namo administratorius gavo avarinį pranešimą apie viename iš butų kylančias nuotekas. Atvykusi avarinė tarnyba bandė atkimšti vamzdį, tačiau nepavyko. Buvo iškviesti „Grindos“ darbuotojai, kuriems atkimšti vamzdžio taip pat nepavyko.
Dėl to buvo iškviesti UAB „Vidurys“ specialistai, kurie vamzdyną spalio 3 dieną atkimšo panaudojant aukšto slėgio techniką. Spalio 4 dieną problema pasikartojo, vamzdynas dar kartą buvo atkimštas panaudojant aukšto slėgio technika. Bet paskui problema vėl pasikartojo“, – 15min pasakojo Vilniaus miesto savivaldybės ryšių su žiniasklaida specialistas Gabrielius Grubinskas.
Kaskart užsikimšus kanalizacijai vandens tiekimas buvo nutrauktas, nes kitu atveju nuotekos būtų užliejusios pirmojo aukšto patalpas.
Darbai užsitęsė, nes nenorėta rizikuoti darbuotojų sveikata.
„Buvo nuspręsta atlikti vamzdyno diagnostiką su kamera, tačiau šulinys yra 6 metrų gylyje, todėl UAB „Vidurys“ nerizikavo darbuotojų sveikata ir diagnostikos nevykdė. Kaskart užsikimšus kanalizacijai vandens tiekimas buvo nutrauktas, nes kitu atveju nuotekos būtų užliejusios pirmojo aukšto patalpas“, – teigė G.Grubinskas.
Užvakar specialistai buvo susitikę su keliais daugiabučio gyventojais ir paaiškino jiems situaciją.
Ketvirtadienio surengto susirinkimo metu galiausiai rastas sprendimas.
„Skubos tvarka vakar buvo surengtas namo butų savininkų susirinkimas, kuriame nuspręsta keisti nuotekų vamzdžio atkarpą nuo namo iki pirmojo šulinio. Darbai šiandien jau vykdomi ir turėtų būti užbaigti iki darbo dienos pabaigos. Tuomet įprastas vandens tiekimas bus atstatytas“, – penktadienį tikino G.Grubinskas.
Tačiau penktadienį nepavyko užbaigti darbų, tad gyventojams teks pakentėti be vandens ir kanalizacijos mažiausiai iki pirmadienio.
Anot jo, atsiradus namo inžinerinių tinklų gedimams, gyventojai pirmiausia turi kreiptis į namo administratorių, o jis privalo nedelsdamas nustatyti gedimų priežastis ir jas šalinti. Atsakyti į gyventojų prašymus administratorius privalo per 10 darbo dienų. Jei patalpų savininkų atsakas netenkina arba jie atsakymo negauna, tuomet savininkai gali kreiptis į savivaldybę, kad būtų patikrinta, kaip administratorius vykdo namo techninę priežiūrą.