Pasaulyje augant augalinės mitybos populiarumui, vis daugiau greitojo maisto tinklų išbando alternatyvas tradiciniams mėsos patiekalams. Manoma, kad augalinis maistas yra ne tik sveikesnis, bet taip pat reikalauja mažiau išteklių ir yra mažiau kenksmingas aplinkai, todėl augalinių patiekalų siūlo tokie užkandinių tinklai kaip „BurgerKing“, „KFC“, „Carl's Jr.“ ir kiti.
JAV Augalinių maisto produktų asociacijos vykdančioji direktorė Michele Simon anksčiau „USA Today“ yra sakiusi, kad augalinių patiekalų ir produktų populiarėjimas restoranuose ir parduotuvėse yra ne tendencija, o judėjimas. „Didieji greitojo maisto tinklai supranta, kad turi reaguoti į augančią paklausą, – sakė M.Simon. – Mes kalbame apie tokios mitybos integravimą į mainstream kultūrą. Vargu, ar JAV yra kas nors labiau mainstream nei „Burger King“ ir „Carl's Jr.“.
„McDonald's“ taip pat sureagavo į šią tendenciją ir skuba klientams pasiūlyti alternatyvą tradiciniam mėsainiui – 2021-aisiais restoranuose debiutuos patiekalų be mėsos linija „McPlant“. Joje bus mėsainis su paplotėliu, kurį šiam greitojo maisto tinklui sukūrė įmonė „Beyond Meat“. Ateityje taip pat planuojama liniją papildyti vištienos pakaitalais ir pusryčiams skirtais sumuštiniais.
„Susidomėjimas augaliniais produktais išlieka stipri tendencija tarp vartotojų, – kalbėdamas su analitikais sakė „McDonald's“ vykdomasis direktorius Chrisas Kempczinskis. – Klausimas yra ne ar „McDonald's“ pasiūlys augalinių patiekalų, o kada.“
Tarptautinio „McDonald's“ restoranų tinklo prezidentas Ianas Bordenas sakė: „Kol mes dirbome, kad geriau suprastume, kas būtų paklausu tarp klientų, kai kurios pasaulio rinkos išbandė augalinius produktus. Remdamiesi tuo, ką sužinojome, sukūrėme mėsainį, kuris bus pirmasis patiekalas mūsų augalinių patiekalų linijoje.“
„McDonald's“, kuris anksčiau buvo pranešęs apie rekordinį trečiojo metų ketvirčio pelną ir įplaukas, atsisakė atskleisti, su kuriais tiekėjus bendradarbiaus vėliau savarankiškai plėsdamas savo augalinių produktų liniją.