RIMI inicijuoto projekto „Rūpintis aplinka paprasta“ polapyje portale 15min rasite ne vieną idėją, kaip galima prisidėti prie gamtos išsaugojimo: naudoti daugkartinius maišelius, planuoti apsipirkimus, rinktis ekologiškesnius judėjimo būdus. RIMI prekybos centre prasidėjusios iniciatyvos suteikia galimybę pirkėjui rinktis tvaresnius sprendimus.
„RIMI akcininkai yra švedai, o Švedija tvarumo srityje yra pažengusi gerokai toliau nei bet kuri Baltijos šalis. Tad pirmosios iniciatyvos ir idėjos kilo iš jų“, – sako L.Aleliūnas. Tačiau Lietuvos ir Švedijos gyventojų mentalitetas gerokai skiriasi. Kaip patikrinti, ar pirkėjai yra pasiruošę keisti savo įpročius? Pasak pašnekovo, prieš priimant bet kokius sprendimus versle būtina pasitikrinti rinką, pasiklausti klientų nuomonės, atsižvelgti į konkurentų veiksmus.
Šiemet „Rimi“ pradėjo pilotinį „nulio atliekų“ (angl. zero waste) projektą ir pirkėjus pakvietė įsigyti įvairias švaros ir kūno priežiūros prekes į atsineštas daugkartines taras. „Šis projektas socialiniuose tinkluose buvo tikra bomba. „LinkedIn“ tai buvo pats populiariausias mūsų kada nors parašytas pranešimas ir sulaukė labai daug pozityvios reakcijos. Buvo ir klausimų, ar tai tikrai yra geriausias sprendimas, tačiau mes tikėjomės kritikos, nes visiems neįtiksi. Tačiau pirkėjai iniciatyvą įvertino teigiamai, pardavimai mus tenkina ir jau galvojame apie plėtrą į kitas lokacijas, kadangi šiuo metu projektas veikia tik dviejose parduotuvėse Vilniuje“, – pasakojo „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovas.
Kiek plastiko buvo sutaupyta vien tik šiose parduotuvėse pasiūlius naują paslaugą, kaip turėtų keistis visas verslas, kad pasiektume realių aplinkos saugojimo rezultatų ir kaip prie tvarumo prisideda kiekvienas iš pašnekovų, žiūrėkite vaizdo reportaže.