Anot „Neste“ prezidento ir generalinio direktoriaus Peterio Vanackerio, SAF yra kertinis sprendimas aviacijos pramonėje iki 2050 m. pasiekti nulinį emisijų kiekį. Siekiant šio tikslo, svarbu pritaikyti turimas atsinaujinančias žaliavas ir jų sprendimus visoje aviacijos vertės grandinėje.
„Šis susitarimas, tapęs mūsų iki šiol didžiausiu SAF užsakymu, pabrėžia augantį poreikį nedelsiant imtis efektyvių veiksmų, siekiant mažinti su aviacija susijusias emisijas. Džiaugiamės, galėdami žengti šį reikšmingą žingsnį kartu su „DHL“ – tai rodo bendrą abiejų įmonių pasiryžimą kurti sveikesnę planetą mūsų vaikams“, – sako jis.
Jis pabrėžia, jog šis susitarimas parodo, kaip konkrečiai „Neste“ savo klientams kasmet padeda mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) emisijas ir iki 2030 m. pasiekti mažiausiai 20 mln. tonų CO2e metinį emisijų sumažinimą.
„Kaip pasaulyje pirmaujanti logistikos įmonė, privalome savo klientams teikti tvaresnius sprendimus. Susitarimas su „Neste“ yra reikšmingas visai aviacijos pramonei ir seka mūsų tvarumo strategijoje numatytais tikslais, – sako „Deutsche Post DHL Group“ generalinis direktorius Frankas Appelis. – Šiuo metu SAF naudojimas yra vienas pagrindinių būdų sumažinti CO2 emisijas aviacijos pramonėje, naudojant turimus orlaivių tipus.“
Savo tvarumo strategijoje „Deutsche Post DHL Group“ įsipareigojo iki 2030 m. padidinti SAF priemaišų dalį iki 30% visam oro transportui. „Neste“ aviaciniai degalai gaminami iš tvarių šaltinių – 100% atsinaujinančių atliekų ir likutinių žaliavų – ir gali sumažinti ŠESD emisijas iki 80%* per visą gyvavimo ciklą, palyginti su iškastiniu reaktyviniu kuru.
„Kasdien mūsų klientai domisi mažiau anglies dioksido į aplinką išskiriančiais logistikos sprendimais ir renkasi juos, siekdami prisidėti prie tvaresnės ateities kūrimo, – teigia „DHL Express“ generalinis direktorius Johnas Pearsonas. – Mūsų tikslas yra paskatinti daugiau tvarių aviacinių degalų tiekėjų, kad jie užpildytų esamą pasiūlos trūkumą. Tuo pat metu raginame politikos formuotojus nustatyti tinkamą tvarką, kuri paspartintų SAF rinkos augimą ES ir visame pasaulyje, įskaitant apskaitos mechanizmą, leidžiantį lanksčiai pirkti ir naudoti SAF.
„Neste MY Sustainable Aviation FuelTM“ gali būti naudojamas su esamais orlaivių varikliais ir oro uosto degalų infrastruktūra, todėl jo naudojimas nereikalauja jokių papildomų investicijų. Planuojama, jog iki 2023 m. pabaigos Singapūro naftos perdirbimo gamyklos plėtra ir Roterdamo naftos perdirbimo gamyklos modifikacijos padidins įmonės tvaraus aviacinio kuro gamybos pajėgumą iki 1,5 mln. tonų (apie 1,875 mlrd. litrų) per metus.
*Skaičiuojama pagal nustatytas gyvavimo ciklo vertinimo (LCA) metodikas, tokias kaip CORSIA metodika.