2014 08 27

Lietuviška psichozė: „H&M“ atidarymas Šiauliuose

Šiauliuose rugpjūčio 23 dieną, viena žinoma rūbų ir aksesuarų parduotuvė „H&M“ atidarė savo pirmąją parduotuvę mieste. Atrodytų kas čia tokio, tinklas atsidaro parduotuvę...
„H&M“
„H&M“
Temos: 2 Psichozė H&M

Šiauliuose rugpjūčio 23 dieną rūbų ir aksesuarų parduotuvė „H&M“ atidarė savo pirmąją parduotuvę mieste. Atrodytų kas čia tokio, tinklas atsidaro parduotuvę mieste kuriame jos dar neturėjo, tačiau man užkliuvo lietuviška žmonių psichozė, kai gerokai prieš parduotuvės atidarymą nusidriekė milžiniška žmonių eilė... Vardan ko? Rūbų? (ką visi neapsirengę ir nuogi?) Mados?

Man užkliuvo lietuviška žmonių psichozė, kai gerokai prieš parduotuvės atidarymą nusidriekė milžiniška žmonių eilė... Vardan ko?

Taip, šią psichozę pakurstė pati parduotuvė,  pažadėjusi pirmiems 50 žmonių apsipirkimo čekius ir t.t Tačiau iškilo labai paprastas klausimas: nejaugi lLietuviai, o šiuo konkrečiu atveju šiauliečiai, neapsirengę? Neturi rūbų ir įvairių „šmutkių“, kad stovi milžiniškose eilėse tik tam, kad patektų į atidarymą ir nusipirktų kažkokių visuotinai „madingų“ daiktų? Tiesiog nesuprantama, kaip tai gali paveikti jaunimą, stovintį tokiose eilėse.

Vadinasi, užtenka numesti nedidelį kaulą ir lietuvį apima nežmoniška psichozė. Jis pamiršta, kad „vis dar krizė, visi neturi pinigų ir apskritai valdžia - vagys ir banditai“.

Teko skaityti įvairius komentarus apie šį įvykį. Apie tai, kaip kiti žmonės bėgo iš „Akropolio“ vien dėl to nesvietiško šurmulio, klyksmo. Tačiau tame įžvelgiu ir vieną pliusą. Lietuviško marketingo darbuotojai galėtų pasimokyti iš tinklinės parduotuvės, kaip reikia sudominti visuomenę. ir kiek nedaug reikia, kad apie tave visi žinotų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis