Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 12 14

Skaitytojo vertinimas. D. Pietario seminaras „Pardavimas ir jo valdymas“

Ar galite parduoti du kartus daugiau? Taip? Tai kodėl parduodate du kartus mažiau, nei galite? Būtent tokiu klausimu visų dar gerokai apsimiegojusias akis atmerkė ir mintis apie "...

Ar galite parduoti du kartus daugiau? Taip? Tai kodėl parduodate du kartus mažiau, nei galite? Būtent tokiu klausimu visų dar gerokai apsimiegojusias akis atmerkė ir mintis apie "eilinę paskaitėlę apie pardavimus" šalin nustūmė Darius Pietaris.

Pardavimų profesionalams užtruktų sekundės dalį pasakyti, kas toks yra Darius Pietaris. Vieni vardintų, kokiuose jo seminaruose dalyvavo, kiti paminėtų perklausytas audio knygas, treti išskirtų jo profesionalumą pabrėžiančias savybes. Man teko ir jo seminaruose dalyvauti, ir audio knygą klausyti, ir pastebėti, kuo jis skiriasi nuo rėkiančių, tačiau mažai naudingos bei kitu kampu perteiktos informacijos pateikiančių pardavimų asų.

Seminaras buvo orientuotas į nekilnojamojo turto pardavimus. Kadangi nekilnojamojo turto brokeris šiandien vis dar yra toks pat kosmosas, kaip 1998 metais buvo mobilus telefonas, tai buvo tikrai įdomu ar pavyks atrasti naujų minčių, kaip padėti tiems niekur neskubantiems, savo fantazijų kainos pasaulyje užsibarikadavusiems, gausiuose skelbimų aruoduose susipainiojusiems rasti tinkamą sprendimą dėl jų nekilnojamojo turto.

Giriu už:
 - Analitinę diskusiją (D. Pietaris uždavė daug provokuojančių klausimų, įtraukė auditoriją, iškėlė kiekvienam nepatogius klausimus, kuriais skatino susimąstyti ir kritiškai save įvertinti);
 - Seminaro pritaikymą konkrečiai įmonei (Lektorius išanalizavo įmonės pardavėjų rezultatus, jais rėmėsi seminaro metu. Anksčiau teko dalyvauti bent 4 konkrečios įmonės darbuotojams rengtuose seminaruose ir nė vienas nebuvo atlikęs tokių namų darbų);
 - Asmeninės atsakomybės inscenizavimą (Pranešėjas suvaidino, jog viena jo pusė yra Darius A - viršininkas, kuris prižiūri darbus ir Darius B, kuris juo atlieka ir kaip teisinasi neatlikęs).

Patobulinčiau:
 - Vėluojančių pagerbimo sampratą (jei žmogus mato vertę seminare, tai ateis ir prieš 15 minučių ar pusvalandį);
 - Gestus seminaro pradžioje (pradžioje lektorius demonstravo "malūno efektą", kai gestai nevisiškai atitiko pranešimo turinio, tačiau vėliau tai buvo pataisyta ir gestai atitiko dėstomas mintis);
 - Praktinių užduočių įtraukimą (Provokuojantys klausimai, dialogas su auditorija - gerai, tačiau stigo praktinių užduočių, kuriomis būtų galima pasitikrinti tam tikrus gebėjimus ar įsisavinti naujų).

Komentaras.
Man imponuoja tai, jog Darius Pietaris nesilaiko tų tradicinių klišių, kas turėtų būti kalbama apie pardavimus, neapkrauna auditorijos skaidrių gausa, o vietoj to daug bendrauja ir stengiasi ne tik įsijausti, bet ir skatina mąstyti kitus. Kai tu tik klausai ir užsirašinėji, tai esi susikoncentravęs tol, kol esi seminare. Kiek teko dalyvauti seminarų, tai visa medžiaga išgaruoja po maždaug savaitės, jei nieko neužsirašai. Jei užsirašai - lygiai tas pats, tik tiek, kad turi užrašus. O kai diskutuoji kartu su lektoriumi, ieškai atsakymų į nepatogius klausimus ir dar prie to gauni ir teorinių žinių - būtent tai ir yra tikroji vertė, nes kiekvieno seminaro nauda matuojama pagal tai, kiek per jį gautų žinių ar išprovokuotų minčių tu praktiškai panaudoji.

O provokacijų buvo. Pavyzdžiui, jog seminare mes nesimokome - mokomės dirbdami su klientais. Tai kodėl mes ten susirinkome, galėtų paklausti kai kas. Kitus neramintų, kodėl mes dirbame po 8 valandas ir daugiau, nors D. Pietaris teigė, jog žmogus yra sukurtas 4 produktyvių darbo valandų dienai. Arba tai, kad pardavimų rezultatų planuoti neįmanoma. Tai ką, po velnių, vis daro tos verslo galvos ir dar paskui reikalauja darbo liaudies atsakomybės už tai?

Tam, kad pasiektume pardavimų rezultatų reikia žinoti ne tik, kiek ir kokių pastangų tam reikės įdėti, bet ir tai, ką reikės išmokti, patobulinti, kad tos pastangos duotų geresnius rezultatus. Juk jei analizuosime savo veiksmus, įnešime naujų vėjų, tai ilgainiui įvaldysime savo amatą ir jis mums teiks dar didesnį malonumą. Sakoma, jog visą gyvenimą mokaisi. O pardavimuose - ypač. Tie, kuriems atrodo, jog pardavimuose viską išmoko ir suprato aš pasiūlyčiau keisti veiklą, nes toks požiūris man primeną Trakų pilį - pelėsiais ir kerpe apaugęs. Ir tik tas, kuris žino, ką jis turi išmokti, nori išmokti, yra pasirengęs įdėti kryptingų pastangų kasdien gali pasiekti gerų rezultatų, nes pardavimų profesionalą nuo mėgėjo skiria tai, jog profesionalas padaro ne tik tai, kas jam geriausiai sekasi, tačiau ir tai, ką reikia padaryti.

Įvertinimas: 9/10.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug