Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 08 28

Skaitytojos skundas. Noriu atsiimti laimėtą „Coca-Cola“ buteliuką, bet kaip tai padaryti?!

Mėgstu Coca-Cola, kad ir kokia ji nesveika būtų mūsų organizmui. Bet kai pagalvoji, kas dabar sveika? Taip ir nusiramini. Bet aš tikrai ne apie tai... Tiksliau ne apie šio gėrimo poveikį mūsų gyvenimui ir pan. Šįkart noriu pasakyti tai, kad jeigu jau garsiai skelbiesi, jog turi būti pažymėtos vietos, tai gal jas ir pažymėk!!!
/ Įkrauk reporterio nuotrauka
Temos: 1 Coca Cola

Mėgstu Coca-Cola, kad ir kokia ji nesveika būtų mūsų organizmui. Bet kai pagalvoji, kas dabar sveika? Taip ir nusiramini. Bet aš tikrai ne apie tai... Tiksliau ne apie šio gėrimo poveikį mūsų gyvenimui ir pan. Šįkart noriu pasakyti tai, kad jeigu jau garsiai skelbiesi, jog turi būti pažymėtos vietos, tai gal jas ir pažymėk!!!

Esu viena iš tos masinės visuomenės dalies, kuri dažnai pasiduoda reklamų įtakai.Vos tik pasirodžius tokiems užrašams, kaip „Kas 4-tas kamštelis laimingas“, Coca- Colos pirkimas mano gyvenime padažnėjo kelis kartus, su viltimi, kad galbūt tikrai laimėsiu, juk kas 4-tas laimingas! Ir... kaip jūs manote? Vieną dieną man pasisekė! Atidariusi šio puikaus gėrimo buteliuką, pagaliau pamačiau, kad laimėjau!

Dar džiaugsmui nespėjus išnykti laksčiau po prekybos centrą ir ieškojau tos ypatingos pažymėtos Coca-Cola pardavimo vietos, kur reklamoje yra aiškiai pasakyta: „Pakeisk laimingajį kamštelį į prizą pažymėtose pardavimo vietose iki 2012 m. rugpjūčio 30 d.“. Ilgai ieškojau... labai ilgai, bet deja... Apvažiavusi keletą Vilniaus mikrorajonų nei vieno tokio pažymėto punkto nepamačiau. Grįžusi į namus, pradėjau šniukštinėti internete, gal gi ten bus kažkas parašyta, informuota ir panašiai. Bet, vėl... deja... Ten taip pat nieko neradau.

Pamaniau, kad jau čia turi būti principo reikalas ir reikia ieškoti tos nelemtos vietos, kur galėčiau gauti savo „laimėjimą“. Nuėjusi į didžiąsias parduotuves vis klausdavau pardavėjų, gal keičiate? Žinote, kur keičia? Bet visur gaudavau tą patį: „Nekeičiam. Nežinom“. Ir pagaliau, atėjus prie šalia savo namų esančio spaudos kiosko ir perkant žurnalą, man toptelėjo mintis, kad galbūt čia galėčiau atsiimti tai, kas man priklauso. Ir VALIO!!! Galais negalais ir visai netikėtai radau tą slaptą vietą, kur galima atsiimti laimėtą Coca-Colos buteliuką. Lyg ir laiminga turėjau būti tą akimirką, bet po visų lakstymų iš vieno prekybos centro į kitą ir nuolatinių nuobodžių klausimų „Gal keičiat?“ man jau visai nebemielas buvo tas prizo atsiėmimas.

Ir kas šioje istorijoje yra blogiausia, tas spaudos kioskas nebuvo pažymėtas ar kažkaip kitaip informatyviai apipavidalintas, kad būtent čia – SPAUDOS KIOSKE – yra tas punktas, kuriame reikia atsiimti laimėjimą. O čia jau man lenda apgaulė ir akių dūmimas. Nežinau, ką norima tuo pasiekti, bet galbūt Coca-Colos marketingo atstovai nesitikėjo, kad bus bent vienas laimingas buteliukas. Nežinau... Bet mano supratimu, gamintojas turėjo numatyti laimingų buteliukų kiekį ir visą savo planą suderinti su marketingo atstovais. Tikrai nesu specialistė visų šių dalykų, tai negaliu kažką plačiai ir komentuoti. Tik galiu drąsiai pasakyti, kad aš, kaip vartotoja esu nusivylusi, juk mus, paprastus piliečius laiko dundukais, kuriuos galima vaikyti po visą pasaulį, kad gautume „jos didenybės“ gėrimo.

Gal ir pagalvosite, kad esu kvaila moterėlė, kuri iš neturėjimo, ką veikti laksto po visą miestą ieškodama vietos, kur galima atsiimti mažą buteliuką gėrimo, kurį nusipirkti galiu vos už 4 Lt. Bet žinot ką, čia jau pirncipo reikalas!!! Ir esu tikra, kad tokioje situacijoje yra papuolęs ne vienas šio gėrimo vartotojas!!!

Labai tikiuosi, kad bet kuri kita kompanija ateityje, skelbsianti akcijas atrakcijas savo klientams – visų pirma susikurs padorią ir aiškią veiklos strategiją ir tik paskui ją sėkmingai įgyvendins, o ne atvirkščiai!

Turite nuomonę šiuo ar kitu klausimu? Jei ji trumpa, rašykite komentaruose. Jei jūsų mintys tilptų į autorinį komentarą, įkraukite jį arba atsiųskite ikrauk@15min.lt. Mums labai svarbi tautos nuomonė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?