2014 07 19

Televizija sudarkė 1000 km lenktynes, jiems rūpi tik reklamos pinigai!

Gėda LNK! Labai laukiau 1000 km lenktynių transliacijos iš Palangos. Ir kaip ji prasidėjo? 12 val. ministras liepė užvesti variklius. Toliau - 10 min. reklamos ir varžybos - tik...
Lenktynių akimirka
Lenktynių akimirka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Gėda LNK! Labai laukiau 1000 km lenktynių transliacijos iš Palangos. Ir kaip ji prasidėjo?

12 val. ministras liepė užvesti variklius. Toliau – 10 min. reklamos ir vėl varžybos – bet tik nuo 3-čio rato!

Parodė lenktynes 2 min. Tik tuomet pristatė trasą. Žodžiu, iki „Le Mano“ lenktynių – dar 100 metų mokytis ir mokytis. Juk atnaujintos trasos pristatymas turėjo būti rodomas žiūrovams prieš pačias lenktynes, kad jie suprastų, ką žiūri.

Na, kas toliau. Vėl buvo rodoma tiesioginė transliacija nuo 13-to rato 5 min. Nes po jų vėl reklama!!!

Televizija nesimoko iš klaidų. Pamenu, vienais metais pavėlavo parodyti finišą. Argi taip turėtų elgtis televizija, kuri gerbia savo žiūrovus?

Televizijai nesvarbu žiūrovai. Jiems rūpi reklamos pinigai!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis