Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rugsėjo 1-ąją „Fielmann“ dovanojo akinius vaikams

Vienas didžiausių Europoje optikos salonų tinklas „Fielmann“ Rugsėjo 1-osios proga šalies moksleiviams dovanojo korekcinius akinius už vieną litą – šia proga pasinaudojo daugiau nei 400 moksleivių. Daugiau nei 200 akinių už simbolinę 1 lito kainą išdalinti Latvijos moksleiviams.
Rugsėjo 1-osios akcija „Fielmann“ salone
Rugsėjo 1-osios akcija „Fielmann“ salone / „Fielmann“ nuotr.

Aktyviausiai „Fielmann“ inicijuotoje akcijoje dalyvavo kauniečiai, nuo jų nedaug atsiliko ir Vilniaus moksleiviai, visą dieną vedini tėvelių varstę optikų duris. Pasak „Fielmann“ optikų tinklo Baltijos šalyse generalinio direktoriaus Gintauto Kersnausko, daugiausia korekcinių akinių įsigyti norėjo 1–3 klasių moksleiviai.

„Vaikų su sutrikusiu regėjimu Lietuvoje kasmet daugėja, ypač tai pastebima tarp mūsų mažųjų. Anksčiau trumparegystė dažniausiai būdavo diagnozuojama paauglystėje, dabar vis dažniau šis sutrikimas fiksuojamas pradinėse klasėse“, – aiškino optikų tinklo atstovas.

Sėkmingai mokslo metų pradžiai akinius išsirinkti galėjo visi vaikai iki 16 metų, atėję į optikos salonus (10 optikos salonų Lietuvoje) ir pateikę galiojantį gydytojo oftalmologo receptą korekciniams akiniams. Tokiu būdu „Fielmann“ tikisi bent iš dalies prisidėti palengvinant tėvelių dalią bei atkreipti dėmesį į vis blogėjantį vaikų regėjimą, paraginti tėvelius nuolatos tikrinti vaikų akis.

Akinių dovanojimo akcijos vaikams tampa „Fielmann“ tradicija – akiniai jau buvo dovanojami vaikų globos namų auklėtiniams bei Tarptautinės vaikų gynimo dienos proga. Šį kartą nutarta išplėsti akcijos ribas ir suteikti galimybę visiems norintiems moksleiviams išsirinkti naujus korekcinius akinius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?