Skelbiama, jog žaidėjų algų limitą pagal jų demonstruojamus rezultatus nustatys kompiuteris.
Pasak pranešimų, žaidėjai gali būti suskirstyti į tam tikrus lygius, kuriuose bus nubrėžiamos atitinkamos atlyginimų lubos.
Komandos, kurios nesilaikys nustatytų taisyklių, gali būti baudžiamos prabangos mokesčiu ir draudimu tam tikrą laikotarpį pasirašyti sutartis su naujais žaidėjais.
Nors kai kurie šią idėją palaiko, pakankamai nemaža dalis „LoL“ bendruomenės socialiniuose tinkluose teigia, jog tai pakenks žaidėjams, kurių realios naudos komandai statistika neatspindi.
Skelbiama, kad panaši sistema jau veikia taip pat „Tencent“ administruojamoje „King Pro League“, kurioje geriausi žaidėjai negali uždirbti daugiau nei 20 tūkst. dolerių.