Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kaip „Fortnite“ pražudė „Unreal Tournament 4“

„Fortnite“ visa dar išlaiko didelį populiarumą tarp vaikų ir jaunų paauglių. Kiti, kiek vyresni žaidėjai turėtų prisiminti „Unreal“ žaidimus, kurie buvo tikri saldainiai greitų ir techniškų „FPS“ mėgėjams. Kad ir kaip būtų gaila, bet „Fortnite“ su savo spalvingais absurdiškais „skin'ais“ ir dabar ant bangos plaukiančiu „Battle Royale“ žanru „FPS“ legendą palaidojo, ir kol kas nepanašu, kad „Unreal“ prisikels.
Unreal Tournament 2004
Unreal Tournament 2004

„Unreal“ neabejotinai galime laikyti viena iš frančizių, suformavusią „FPS“ žanrą ir pavertusia jį tokiu, kokį turime dabar. 1998 metais pasirodęs pirmasis „Unreal“ sekė pirmųjų „Doom“ ir „Quake“ pėdomis, tačiau nebuvo aklas, neoriginalus ir pigus šių žaidimų perdirbinys. „Unreal“ atrodė kitaip, „jautėsi“ kitaip, o dizainerių sukurti ginklai bei žiauri futuristinė arena tiesė kelią kitiems panašaus tipo žaidimams.

1999 metais pasirodžiusi „Unreal“ dalis mus plačiau supažindino su arenos principu, kadangi žaidimas (kaip ir „Quake 3: Arena“) fokusavosi ne į „single player“, bet į „lan“ ar internetinį žaidimą ir įvedė vieną dalyką, tuo metu buvusį kiek keistu – „competitive“ pirmo asmens šaudyklę ne su kompiuterio sugeneruotais žaidėjais, bet tikrais žmonėmis. Negana to, tokie žaidimo tipai kaip „Team Deathmatch“ ir „Capture the Flag“ išpopuliarėjo kaip tik „Unreal“ dėka.

Na, kad ir koks smagus „Unreal“ buvo, praėjo jau beveik 14 metų nuo paskutiniojo frančizės leidinio „Unreal 3“, kuris gal ir nebuvo toks geras kaip „Unreal Tournament 2004“, bet tikrai leido smagiai „prasinešti“ pro areną.

Deja, bet artimiausiuose „Epic Games“ planuose apie „Unreal Tournament 4“ ne tik nekalbama – šis projektas yra „atšauktas“. „Epic Games“ komanda jau buvo sukūrusi žaidimo griaučius ir pirmąją, labai neišbaigtą versiją, kurią vis dar galima rasti „Epic“ platformoje, tačiau tai viskas, ką mes gausime.

Priežastys, kaip jau minėta yra labai paprastos – jaunimo tarpe ypač populiarus „Fortnite“ nešė dideles pajamas, tad tiesiog neapsimokėjo skirti laiko gaivinti „Unreal“, kuris, nors man kaip fanui ir liūdna pripažinti, buvo gan nišinė šaudyklė.

Kitavertus, aš „Unreal“ iki galo nelaidočiau. Taip, „Fortnite“ vis dar populiarus, tačiau iš esporto pusės žaidimas labai nusilpo ir praktiškai neturi profesionalių žaidėjų, kurie jam vis dar skirtų laiką. Ilgainiui „Fortnite“ praras savo populiarumą, o „Epic Games“ galės pasinaudoti senu geru receptu – „joti“ ant vyresnės, mokios auditorijos melancholijos jausmo ir atgaivinti zombiuojantį „Unreal Tournament 4“. Tikiu, kad penkerių metų laikotarpyje tai tikrai nutiks.

Na, o jei kartais jus nuteikiau vėl įsirašyti ir pažaisti seną gerą „Unreal Tournament 2004“, kviečiu apsilankyti mūsų partnerio „Topo centras“ tinklalapyje, kur tikrai rasite įvairiausių stacionarių ir nešiojamų kompiuterių, kuriuos naudojant šis žaidimas veiks tobulai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos