Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Krepšininkų misija – kilstelėti BVP

Ekspertai teigia, kad krepšinio kovų paskatintos teigiamos emocijos gali padidinti vartotojų pasitikėjimą ir norą atverti pinigines.
Rungtynių akimirka
Rungtynių akimirka / Mato Valiulio nuotr.

120,7 mln. litų iš Valstybes investicijų programos ir 220 mln. litų Europos Sąjungos paramos lėšų – tiek Kūno kultūros ir sporto departamento pareigūnų vertinimu gali siekti investicijos, skirtos kitą savaitę prasidedančiam Europos krepšinio čempionatui, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

Penkiuose šalies miestuose iškilusios sporto arenos buvo finansuojamos dar ir savivaldybių lėšomis.

Apie šių investicijų grąžą politikai ir renginį organizuojančios Lietuvos krepšinio federacijos atstovai kalba atsargiai, o Verslo darbdavių konfederacijos vadovas Danas Arlauskas sako, kad net neverta diskutuoti dėl tokių renginių naudos šalies ekonomikai. „Jie stimuliuoja ūkį, ypač vertinant 3–5 metų ateitį. Klausimas, ar mūsų turizmo verslas ir valdininkai sugebėjo pasinaudoti galimybėmis. Jei neklystu, kol kas rezultatai nėra tokie, kokių tikėtasi,“ – sako D.Arlauskas.

„Išmatuoti tiesioginį teigiamų emocijų poveikį ekonomikai, bendrojo vidaus produkto (BVP) dinamikai labai sunku“, – teigia „Baltic Management Institute“ generalinis direktorius Jaunius Pusvaškis.

Europos krepšinio čempionato organizacinio komiteto direktorius Mindaugas Špokas pabrėžė, kad stebėti čempionato rungtynes laukiama atvykstant apie 35 tūkst. turistų, kurie lankysis miestų, kur vyks rungtynės, maitinimo įstaigose, parduotuvėse, viešbučiuose, pirks suvenyrų, užsisakys ekskursijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos