Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Putojančiu vynu Europos krepšinio čempionate – pasirūpinta

Putojančio vyno buteliai – paruošti. Ar jų prireiks, priklausys nuo Lietuvos krepšinio rinktinės rezultatų šiemet mūsų šalyje vyksiančiame Europos čempionate („Eurobasket 2011“). Ketvirtadienį oficialia „Eurobasket 2011“ ir pagrindine Lietuvos vyrų rinktinės rėmėja tapo bendrovė „Italiana LT“.
Lietuvos rinktinės emocijos laimėjus bronzą
Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė. / „Scanpix“ nuotr.

„Pirmą kartą turėsime tokį išskirtinį gėrimą. Reikia juo kuo geriau pasinaudoti“, – džiaugėsi Lietuvos krepšinio federacijos (LKF) prezidentas Vladas Garastas.

Specialiai 2011-ųjų Europos vyrų krepšinio čempionatui buvo sukurtas išskirtinis gėrimas„Italiana Prestige Limited edition“. Šis putojančio vyno gėrimas bus išleistas ribotu 3500 vienetų tiražu.

T.Digaičio nuotr./„Italiana Prestige Limited edition“ bus skirtas dovanoms ir prizams.
T.Digaičio nuotr./„Italiana Prestige Limited edition“ bus skirtas dovanoms ir prizams.

„Vargu, ar jis pasirodys parduotuvėse. Tai proginis gėrimas, kuris skirtas dovanoms, prizams. Tikime, kad turėsime progų stebėti gražų Lietuvos rinktinės žaidimą aikštelėje ir pažymėti svarbiausius momentus išskirtiniu „nugalėtojų“ gėrimu“, – teigė „Italiana LT“ direktorius Sigitas Zaikauskas.

„Džiaugiuosi, kad čempionato rėmėja tapo dar viena lietuviško kapitalo įmonė. Neabejoju, jog savo nuostabiais produktais jie papuoš pirmenybes ir labai patiks svečiams“, – pridūrė LKF generalinis sekretorius Mindaugas Balčiūnas.

Rėmimo sutarties pasirašymo proga LKF prezidentas V.Garastas verslininkams atminimui įteikė sumažintą Tado Gutausko skulptūros Lietuvos krepšiniui versiją. „Žinote, putojantį vyną išgeri ir lieka tik butelis“, – pajuokavo LKF prezidentas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos