Reklamdaviams ši žinia svarbi tuo, kad perkant reklamą Europos krepšinio varžybas transliuojančiame kanale, iš tiesų pasiekiama gerokai didesnė auditorija negu liudija oficialūs duomenys. Varžybas stebėjusių TV žiūrovų yra bent 10 proc. daugiau.
Įprasto tyrimų metodo – TV metrų – duomenimis Europos krepšinio čempionato varžybos prie ekranų sutraukia vidutiniškai 1,1 milijono žiūrovų. Tai daug – panašius reitingus turi tik pačios žiūrimiausios televizijos laidos, pvz., nacionalinė „Eurovizijos“ atranka, „Šok su manimi“ ar „Lietuvos talentų“ finalai, tačiau šiuo būdu galima suskaičiuoti tik tuos žiūrovus, kurie rungtynes stebėjo namuose. Tuo metu krepšinio gerbėjai, kurie rungtynes stebi per televiziją baruose, kavinėse, pramogų centruose, miesto aikštėse, galiausiai – pačiose sporto arenose, į šią statistiką nepatenka.
Tyrimui buvo pasirinkta Lietuvos ir Prancūzijos rinktinių dvikova, vykusi rugsėjo 9 dieną „Siemens“ arenoje, apklausti 18–60 metų 5 didžiųjų Lietuvos miestų gyventojai, nes būtent jiems siūloma daugiausia alternatyvų žiūrėti rungtynes ne namie.
Apklausa parodė, kad rungtynių nežiūrėjo tik 23 proc. apklaustųjų. Tačiau daugumai krepšinis išlieka didžiausios svarbos įvykiu: dauguma tyrimo dalyvių varžybas stebėjo namuose (66 proc. apklaustųjų), baruose arba kavinėse (4 proc. apklaustųjų), pas draugus (6 proc. apklaustųjų), sporto arenoje (1 proc. apklaustųjų) ir pramogų centruose (1 proc. apklaustųjų). Nė vienas apklaustasis nenurodė stebėjęs rungtynes miesto aikštėse. Taigi iš viso rungtynes stebėjo 77 proc. apklaustųjų, iš kurių 11 proc. tai darė ne namuose.
Daugiausia krepšinio sirgalių auditorijos namuose sudarė Šiaulių gyventojai (89 proc.), mažiausiai – Vilniaus (59 proc. apklaustųjų). Paaiškėjo, kad vilniečiai labiau už kitus Lietuvos gyventojus linkę krepšinio aistromis dalintis kavinėse ir baruose (7 proc. apklaustųjų), o pas draugus per varžybas dažniausiai lankosi klaipėdiečiai (7 proc. apklaustųjų).