Į „EuroBasket 2011“ jau plūsta „plaštakės“ iš užsienio

Praėjusį trečiadienį Vilniaus oro uoste nusileido lėktuvas iš Kijevo. Juo atvyko būrys seksualines paslaugas teikiančių merginų, norinčių paplušėti per Europos vyrų krepšinio čempionatą.
Spalvinga protesto akcija
Asociatyvinė nuotrauka: prostitutė / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tai – pirmosios kregždės. Bet į Lietuvos miestus, kuriuose vyks krepšinio rungtynės, jų suskris dar daugiau – iš Baltarusijos, Maskvos. Tačiau ir vietos pasiūlos užtektinai, rašo diena.lt.

ŽIV ir AIDS paveiktų moterų bei jų artimųjų asociacijos „Demetra“ darbuotojų skaičiavimu, iš viso Vilniuje gali būti 600–700 aktyviai dirbančių prostitučių (skelbimai internete į tą skaičių neįeina). Vienos dirba stotyje, kitos, padedamos sąvadautojų, prostitucija verčiasi išnuomotuose butuose. Trečiasis „plotas“ – masažo kabinetai – oficialūs ir slapti, kuriuose iš tikrųjų veikia seksualinių paslaugų centrai.

Vilniaus autobusų ir geležinkelio stoties rajone aktyviai dirba apie 300 prostitučių. Net per 90 proc. jų vartoja narkotikus, apie 10 proc. gali būti infekuotos ŽIV. Beveik visos vartoja alkoholį, rūko – svaiginasi visais įmanomais būdais.

„Infekuotos ŽIV dirbti tokio darbo neturėtų. Kai sužino, kad yra infekuotos, mums sako, kad nedirba. Todėl tiksliai suskaičiuoti, kiek jų infekuota ŽIV, sunku“, – sakė „Demetroje“ dirbanti gydytoja ginekologė Rūta Jarašūnienė.

Anot jos, masažo salonuose moterų dirba daugiausia. Su šiomis įstaigomis sunkiausia bendrauti – medikų jos vengia. Į tuos salonus patekti sunku – už jų stovi sąvadautojas. „Pirmiausia turime rasti bendrą kalbą su juo, nes esame suinteresuoti prevencija. Dirbti su stoties prostitutėmis daug paprasčiau “, – sakė R.Jarašūnienė.

Manoma, kad visoje Lietuvoje seksualines paslaugas galėtų teikti iki 3 tūkst. moterų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis