Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kūrybiškiausios ir skandalingiausios ŽIV/AIDS kampanijos (N-14)

ŽIV ir AIDS prevencinės kampanijos labai dažnai būna ant ribos – „gal jau kiek persistengta“, „to jau per daug“, tačiau beveik niekada nelieka nepastebėtos. Kuri kampanija tave įtikino labiausiai?
Kūrybiškiausios reklamos, kviečiančios saugotis AIDS/ŽIV
Kūrybiškiausios reklamos, kviečiančios saugotis AIDS/ŽIV / ULAC iliustr.

Lietuvos krepšininkai remia socialinį projektą „Užteks tylėt.“. Jie ne kartą pasisakė už tai, kad būtų nutraukta tyla ir prabilta pie AIDS pavojų.

Ta proga pateikiame reklamos kampanijas, laikomas kūrybiškiausiomis ir skandalingiausiomis (nuotraukas rasite galerijoje, dešinėje pusėje).

1. Angelai stebi lytiškai santykiaujančius žmones – tai yra austrų kūrybinės agentūros „PKP“ sukurta prevencine kampanija už saugų seksą.

2. Piktoji sperma – šią kampaniją prieš ŽIV ir AIDS sukurė „Grey Worldwide“ agentūra Vokietijoje.

3. Kaip ir amerikietiški kalneliai, taip ir seksas pakelia tonusą, tačiau būtų visai nelinksma mirti nei amerikietiškuose kalneliuose, nei dėl nesaugaus sekso.

4. Nesaugiai mylėtis – pavojinga gyvybei. Šią prevencinę kampaniją kūrė Liuksemburgo reklamos agentūra „Advantage“.

5. Visad su savimi patartina turėti apsaugos priemonę, net astronautams kosmose, juk maža kokia aistra užplūs. Šios kampanijos kūrybinis sprendimas gimė iš statistikos, kuri skelbia, jog apie 12 proc. ŽIV užsikrėtusių asmenų, infekcija užsikrėtė kelionių metu.

6. Nežinai, kokia baisybė slepiasi už nesaugaus sekso. Šią kampaniją kūrė reklamos agentūra Paryžiuje „TBWA“.

7. Skaitmeninė mirtis – pasaulinio lygio žvaigždės sutiko mirti skaitmeninėje erdvėje, norėdami atkreipti kuo didesnį dėmesį į ŽIV ir AIDS problemas. Tokios žvaigždės kaip Alicia Keys, Lady Gaga, Justinas Timberlake’as ir kiti išjungė savo Twitterio, Feisbuko ir kitų socialinių tinklų paskyras prieš pat tarptautinę AIDS dieną gruodžio 1-ąją. „Kodėl mums taip rūpi vienos įžymybės mirtis, kai kiti žmonės miršta kasdien“, – kampanijos idėją paaiškina dainininkė Alicia Keys.

8. „Tik 0.003 mm latekso tarp gyvenimo ir mirties“ – toks šios ŽIV / AIDS prevencinės kampanijos šūkis.

9. Prancūzijoje garsiai nuskambėjusi reklama – prieš AIDS visi lygūs, net superherojai.

10. Kiekvieną kartą kai su kažkuo santykiauji, santykiauji ir su jo/jos praeitimi.

Atlik nemokamą ŽIV tyrimą iki gruodžio 31 d.

Daugiau informacijos, kur galima atlikti nemokamą ŽIV tyrimą yra socialinio projekto „Užteks tylėt“ projekto puslapyje www.aids.lt
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?