„Daimler“ yra Vokietijos automobilių kompanija, kuri pavadinta jos įkūrėjo Gottliebo Daimlerio garbei.
Šiai kompanijai yra priskiriama šiuolaikinio benzininio variklio prototipo autorystė ir „Daimler“ visai neseniai išleido savo naujausios kartos vidaus degimo variklį. Tačiau panašu, jog tai buvo paskutinis toks variklis.
Remiantis Vokietijos žurnalu „Auto Motor und Sport“, „Daimler“ plėtros vadovas Markusas Schaeferis pareiškė, kad „šiuo metu kompanija neketina kurti naujos kartos vidaus degimo variklio ir koncentruojasi ties naujomis elektrinėmis jėgos sistemomis.“
Nors „Daimler“ ir neketina daugiau investuoti į naujų vidaus degimo variklių plėtrą, Schaeferis pažymėjo, kad jie vis dar gali dirbti su kai kuriomis konkrečiomis dalimis, kad patobulintų savo esamus vidaus degimo variklius.
Per pastaruosius metus automobilių pasaulyje matyti vis daugiau požymių, kad vidaus degimo varikliai pasiekė savo ribas. Ypač didelis smūgis buvo tada, kai automobilių pramonėje išaiškėjo apgavystės dėl dyzelinių variklių. Buvo bandoma įrodinėti, kad jie yra efektyvesni ir mažiau taršūs, nei kad yra iš tikrųjų.
Taip pat neverta pamiršti, kad naujos kartos vidaus degimo variklių kūrimo procesas yra labai imlus laikui ir, atsižvelgiant į nuolat augančią elektromobilių plėtrą, tokios investicijos gali tapti bevertėmis.
Be to, vis daugiau šalių veja transporto priemones su vidaus degimo varikliu iš miestų centrų ir netgi priima įsipareigojimus iki 2040-ųjų metų visai uždrausti parduoti naujas benzinines ir dyzelines transporto priemones.
Tokie akivaizdūs dalykai verčia senuosius automobilių gamintojus, kaip „VW“, o dabar ir „Daimler“, pergalvoti savo ilgalaikės strategijos prioritetus ir investuoti į elektromobilius.
„Daimler“ jau yra skelbusi savo planus, kad iki 2022-ųjų metų rinkai pasiūlys visų „Mercedes-Benz“ markių elektrines transporto priemonių versijas. Tiesa, kompanija mano, kad tuo metu didžioji jų automobilių dalis vis dar bus su vidaus degimo varikliu.