Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 06 04

„Autoplius Fast Lap“ gavo Estijos autosporto federacijos licenciją organizuoti varžybas

Birželio 8 d. šeštadienį naujausioje ir geriausioje lenktynių trasoje Baltijos šalyse – Parnu žiede vyks antrasis šių metų „Autoplius Fast Lap” etapas. Organizatoriai lenktynininkams iš Lietuvos turi gerą žinią – varžybos oficialiai suderintos su Estijos automobilių sporto federacija, rašoma „Autoplius Fast Lap“ pranešime spaudai.
„Race“ lenktynių pirmasis važiavimas pirmajame „Autoplius Fast Lap“ etape Kačerginės „Nemuno žiede“
„Race“ lenktynių pirmasis važiavimas pirmajame „Autoplius Fast Lap“ etape Kačerginės „Nemuno žiede“ / (nuotr. Algirdo Venskaus/waska.lt)

Estai suteikė oficialią organizatoriaus licenciją

„Autoplius Fast Lap” lenktynių organizatoriai džiaugiasi, kad be didesnių diskusijų Estijos automobilių sporto federacija (EASU) suteikė šeštadienio lenktynėms oficialią organizatoriaus licenciją. Tik Lietuvoje „draudžiamomis” laikomų lenktynių sportiniai reikalavimai estų federacijos vadovams pasirodė pakankami, norint užtikrinti lenktynių saugumą. 

„Mes džiaugiamės, kad lietuviai atvyksta į Estiją organizuoti kokybiškų lenktynių. „Autoplius Fast Lap” lenktynėms mes, be jokios abejonės, suteikėme licenciją, nes jų dokumentai užtikrina pakankamą lenktynininkų ir žiūrovų saugumą.”, – sako Estijos automobilių sporto federacijos (EASU) sporto skyriaus vadovas Priitas Pallo.

Vienas EASU vadovų P.Pallo mano, kad „Autoplius Fast Lap”organizatoriai yra gerai pasiruošę organizuoti lenktynes, jų paruošti dokumentai įgalūs užtikrinti saugumą šeštadienio lenktynių metų. „Autoplius Fast Lap” organizatoriai džiaugėsi moderniu organizacijos požiūriu, kai sprendimas priimamas vadovaujantis dokumentais, o ne nuogirdomis ar įsivaizdavimais.

(nuotr. Algirdo Venskaus/waska.lt)/Autoplius Fast Lap lenktynės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje
(nuotr. Algirdo Venskaus/waska.lt)/„Autoplius Fast Lap“ lenktynės Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje

„Mūsų lenktynių dokumentai jiems pasirodė tinkami, užtikrinantys daugiau nei pakankamą lenktynininkų ir žiūrovų saugumą. Taigi, LASF suteiktos licencijos netekti bijantys lenktynininkai gali drąsiai savaitgalį atvykti į naują Pernu trasą ir sudalyvauti puikiose lenktynėse, pasivaržyti su kaimynais latviais, estais ir saviškiais lietuviais”, – sako vienas „Autoplius Fast Lap” lenktynių organizatorių Kristijonas Vaičys.

Beje, vienas EASU vadovų P.Pallo buvo klaidingai informuotas, kad „Autoplius Fast Lap” rengiamose „Race” lenktynėse leidžiama varžytis automobiliams be saugos lankų. Susipažinęs su lenktynių dokumentais, kurie sako, kad varžytis „Race” lenktynėse gali tik automobiliai su saugos lankais, sportinėmis sėdynėmis ir eile kitų saugumą užtikrinančių elementų, federacijos vadovas suteikė „Autoplius Fast Lap” lenktynėms licenciją.

Keliauti į Estiją darosi populiaru

Lenktynės Estijoje vyks gerai žinomu ir „Autoplius Fast Lap” ne pirmus metus naudojamu rėžimu – nuo ankstyvo ryto vyks laisvosios treniruotės, po jų trasą užims „Race” lenktynių kvalifikaciniai važiavimai, o vėliau prasidės „Time attack” varžybos. Tarp grupėmis suskirstytų važiavimų vyks du „Race” važiavimai. Paskutinis ir pats karščiausias lenktynių momentas – vakare vyksiantys „Super Lap” važiavimai, kurių metu greičiausi „Time attack” dalyviai aiškinsis kuris yra pats greičiausias. Tam jie turės vieną lenktynių trasos ratą. 

(nuotr. Algirdo Venskaus/waska.lt)/Autoplius Fast Lap lenktynės Kačerginės Nemuno žiedo trasoje
(nuotr. Algirdo Venskaus/waska.lt)/„Autoplius Fast Lap“ lenktynės Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje

Lenktynėms jau užsiregistravo 46 lenktynininkai, tarp kurių yra visi greičiausi pirmojo etapo dalyviai: „Race” nugalėtojas Andrius Firantas su „Honda S2000”, greičiausias „Time attack” lenktynių dalyvis Jonas Poškus su „Mitsubishi Lancer Evo VIII” ir jo amžinas priešininkas latvis Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige”. Bus ir abu Bilinskai – Vytas su „Evo VIII” bei Gediminas su BMW E30. Abu velniškai greiti, Gediminas „Race” finišavo antras, o Vytas tik dėl techninių bėdų nelipo ant nugalėtojų pakylos.

Bet įdomiausias faktorius šiose lenktynėse, be abejonės, yra tai, kad lenktynių trasa niekam nėra žinoma. Taip, keletas dalyvių yra čia buvę, važiavę ja lėtesniais automobiliais. Bet tai kaip uogienės laižymas per stiklainį. Lenktyniniu rėžimu turėtų pasijausti visas uogienės saldumas – seniai lietuviams neteko lenktyniauti tokioje puikioje lenktynių trasoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais