2013 06 08

„Autoplius Fast Lap“ varžybų Estijoje prizai iškeliavo į Lietuvą

Po trijų metų Parnu miesto trasoje vykusiose „Autoplius Fast Lap“ varžybose triumfavo lietuviai. „Race“ lenktynėse abukart užtikrintai triumfavo Gytis Vaitulionis su „Subaru Impreza“, o greičiausią ratą „Super Lap“ parodė tradicinis šių varžybų laimėtojas Jonas Poškus su „Mitsubishi Lancer Evo IX“.
„Autoplius Fast Lap“ varžybos Estijoje
„Autoplius Fast Lap“ varžybos Estijoje / Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr.

Viso antrame 2013-ųjų „Autoplius Fast Lap“ varžybų etape dalyvavo 42 lenktynininkai, tačiau bent kartą iš trasos pasitraukę buvo daugiau nei dešimt. Daugumai automobilių karštą dieną kaito stabdžiai, kelių varikliai neatlaikė apkrovų, o vairuotojai neišvengė klaidų.

Saulėtas šeštadienis prasidėjo treniruotėmis, kurių metu dalyviai susipažino su jiems dar nauja trasa. Jau jų metu trasoje buvo įvykių – apie juos plačiau skaitykite čia.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Autoplius Fast Lap varžybos Parnu trasoje Estijoje
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos Parnu trasoje Estijoje

Greitasis ratas („Time attack“)

Kiekvienas dalyvis turėjo po 50 minučių laiko parodyti kuo geresniam vieno rato įveikimo laikui. Parnu trasa praktiškai visiems vairuotojams buvo nepažįstama – keliolika sportininkų prisipažino važiavę ankstesne jos konfigūracija, tačiau naujosios nebandė niekas. Tad lemiamas veiksnys čia – sugebėjimas greitai prisitaikyti prie naujos trasos.

Su šia užduotimi susitvarkė dauguma – rato įveikimo laikus vairuotojai gerino ne sekundės dalimis, o pilnomis sekundėmis. Tačiau tokia situacija – gera proga pasirodyti „Namuno žiede“ lėtesniems lenktynininkams. Geru to pavyzdžiu galima laikyti Tadą Lučkaitį su „Nissan 240SX“ – mažai kas prieš varžybas būtų pasakęs, kad šis gali užimti penktą vietą. Greičiausiame savo rate jis užtruko 1 min. 27,134 sek.

Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./Autoplius Fast Lap varžybos Parnu trasoje Estijoje
Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos Parnu trasoje Estijoje

„Race“

Šiose lenktynėse, kur vairuotojai kovoja dėl pozicijų, abu kartus nepralenkiamas buvo G.Vaitulionis. Panevėžietis, nepravažiavus nei pusės pirmųjų „Race“ lenktynių, išsiveržė į pirmą poziciją ir jos neužleido iki pat jų pabaigos. Čia ilgą laiką vyko atkakli kova dėl trečios pozicijos – ketvirtas važiavęs Tomas Sveikauskas su „Toyota Supra“ Andrių Firantą sugebėjo aplenkti tik šiam išlėkus iš trasos. Šis nutikimas A.Firanto „Honda S2000“ kainavo daug – lūžo pakabos detalė, dėl ko kaunietis baigė savo pasirodymą Estijoje. Antras liko Vytas Bilinskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII“.

Antrose „Race“ varžybose, kuriose vairuotojai startuoja priešinga tvarka pirmųjų finišui (t.y. pirmas finišavęs startuoja paskutinis, antras – priešpaskutinis ir t.t.), intrigos buvo ne ką mažiau. Nors G.Vaitulionis po pirmųjų posūkių išsiveržė į pirmą vietą ir atitolo nuo persekiotojų, dėl antros vietos vykusi kova buvo verta Oskaro. V.Bilinskas su T.Sveikausku pozicijomis keitėsi ne vieną kartą – kone kiekviename rate starto-finišo tiesiąją matę žiūrovai antroje vietoje išvysdavo kitą bolidą. Paskutiniuose ratuose fortūna buvo palankesnė V.Bilinskui, kuris finišavo keliomis dešimtosiomis sekundės dalimis anksčiau žalio „Toyota Supra“.

Zoombook nuotr./Autoplius Fast Lap varžybos Parnu trasoje
„Zoombook“ nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos Parnu trasoje

„Super Lap“

Turbūt įdomiausioje dalyviams rungtyje „Super Lap“ lenktynininkai turi tik vieną šansą parodyti gerą rato įveikimo laiką. Šaltus nervus čia parodė etatinis „Autoplius Fast Lap“ nugalėtojas Jonas Poškus – vienintelio bandymo metu jo rato įveikimo laikas buvo vos prastesnis nei parodytas per 50 minučių treniruočių. J.Poškus turėjo problemų ir su automobiliu – trūko viena jo „Mitsubishi Lancer Evo IX“ aušinimo sistemos tarpinė, dėl ko aušinimo skysčio sąnaudos tapo ne ką mažesnės nei degalų.

Antras liko latvis Mareksas Matvejevsas, trečias – V.Bilinskas. Pastarasis vėl parodė, kad sugeba susikaupti pačiu reikalingiausiu momentu – geriausias jo rato įveikimo laikas iki „Super Lap“ buvo 1 min. 25,267 sek., o parodytas paskutinės rungties metu – 1 min. 24,986 sek.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Autoplius Fast Lap apdovanojimai
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Autoplius Fast Lap“ apdovanojimai

„Time attack“ rezultatai:

„Street 2500“ klasės prizininkai:

Poz. Nr. Dalyvis Automobilis Geriausias Laikas
1 #50  Edgars Eriņš Lotus Elise 1997 01:34.154
2 #43  Modestas Šuolys Renault Clio Sport 2003 01:34.347
3 #17  Mindaugas Baranauskas BMW 325 1989 01:34.432

„Street 2500+“ klasės prizininkai:

Poz. Nr. Dalyvis Automobilis Geriausias Laikas
1 #49  Marius Stefanov Subaru Impreza P1 1999 01:25.790
2 #41  Nerijus Urbonavičius Mitsubishi EVO V 1998 01:29.513
3 #6  Benas Černiauskas Honda Civic VTi-T 1997 01:30.710

„Pro 1600“ klasės prizininkai

Poz. Nr. Dalyvis Automobilis Geriausias Laikas
1 #15  Dominykas Tumpa VW Golf 1979 01:34.342
2 #16  Tomas Jatkevičius VW Golf 1979 01:35.779

„Pro 2500“ klasės prizininkai:

Poz. Nr. Dalyvis Automobilis Geriausias Laikas
1 #2  Mareks Matvejevs Lotus Exige 1999 01:24.976
2 #9  Dainius Jarušaitis Honda Civic 1992 01:32.041
3 #40  Konstantin Vedennikov BMW 325 1993 01:32.097

„Pro 2500+“ klasės prizininkai:

Poz. Nr. Dalyvis Automobilis Geriausias Laikas
1 #1  Jonas Poškus Mitsubishi Lancer EVO VIII 2003 01:23.704
2 #3  Vytas Bilinskas Mitsubishi Lancer EVO VIII 2003 01:25.267
3 #4  Tadas Lučkaitis Nissan 240SX 1995 01:27.134

Bendros įskaitos „Top 10“:

1 #1  Jonas Poškus
Mitsubishi Lancer EVO VIII 2003
PRO2500+ (1) 01:23.704 00:00.000
2 #2  Mareks Matvejevs
Lotus Exige 1999
PRO2500 (1) 01:24.976 00:01.272
3 #3  Vytas Bilinskas
Mitsubishi Lancer EVO VIII 2003
PRO2500+ (2) 01:25.267 00:01.563
4 #49  Marius Stefanov
Subaru Impreza P1 1999
STR2500+ (1) 01:25.790 00:02.086
5 #4  Tadas Lučkaitis 
Nissan 240SX 1995
PRO2500+ (3) 01:27.134 00:03.430
6 #13  Gediminas Bilinskas
BMW E30 1988
PRO2500+ (4) 01:27.150 00:03.446
7 #26  Tomas Sveikauskas
Toyota Supra 1994
PRO2500+ (5) 01:28.734 00:05.030
8 #5  Gytis Vaitulionis
Subaru Impreza 1999
PRO2500+ (6) 01:28.911 00:05.207
9 #41  Nerijus Urbonavičius
Mitsubishi EVO V 1998
STR2500+ (2) 01:29.513 00:05.809
10 #6  Benas Černiauskas
Honda Civic VTi-T 1997
STR2500+ (3) 01:30.710 00:07.006

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais