Kas pasikeitė Ateities plente?
Pernai pradėjus 4 kilometrų ilgio Ateities plento kelio kapitalinį remontą, gatvėje buvo paklota nauja danga, įrengtas apšvietimas, ji praplatinta. Nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu įrengta trijų eismo juostų gatvė, o nuo sankryžos iki Kauno miesto ribos – keturių.
„Atlikus kapitalinį gatvės remontą, pėsčiųjų takai, viešojo transporto sustojimai bei įvažos pritaikytos ir negalią turintiems žmonėms. Nuo Amalių pervažos iki Biruliškių gatvės įrengtas dar vienas takas pėstiesiems“, – pranešime spaudai cituojamas Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.
Kelininkai suremontavo ir avarinės būklės viaduką Ateities plente: išardytos buvę konstrukcijos – perdanga, viaduko atramos, naujai įrengti poliai ir pamatai, sumontuotos atramų plokštės, įrengta statinio perdangos plokštė, taip pat atlikti viaduko viršaus pakloto įrengimo darbai.
Liko paskutinis etapas
Įgyvendinant grandiozinį Pietrytinio Kauno aplinkkelio projektą, liko užbaigti paskutinį etapą. Šiuo metu rengiamas kelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas. Naujasis apvažiavimas įsilies į atnaujintą Ateities plentą.
Pradėjus veikti aplinkkeliui, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai
turės patogią jungtį su A1 magistrale. Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko.
Per pastaruosius kelerius metus suremontuoti tiltai per Jiesią ir Kauno hidroelektrinę, sutvarkytas ir Ražiškių viadukas bei kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.