Šie modeliai pasižymėjo ne tik galingais V8 motorais, bet ir visų varančiųjų ratų „Quattro“ važiuoklėmis – jų nauda jau buvo įrodyta ir pasaulio ralio čempionate, tarp B grupės monstrų.
Visgi, „Audi“ kompanijai laurų vien ralyje neužteko – jie troško pripažinimo ir žiedinėse lenktynėse. Juk dvi varančiosios ašys ant slidžios dangos ralyje yra akivaizdžiai naudingesnės, tačiau vokiečiai siekė pademonstruoti revoliucinės važiuoklės privalumus ir ant asfalto žiedinėse lenktynėse. Todėl visiškai šviežias V8 per 2 metų laikotarpį buvo pritaikytas ir Vokietijos kėbulinių automobilių čempionatui (DTM žiedinėms lenktynėms). Taip viskas ir prasidėjo.
Lino Bučinsko nuotr./„Audi V8L“ |
Debiutiniame 1990-ųjų sezone „Schmidt MotorSport“ komanda tiesiog dominavo trasose. Automobiliai su atmosferinėmis 3,6 litro V8 jėgainėmis (414-456 AG), nors ir buvo gerokai sunkesni nei konkurentų technika, dėl visų varančiųjų ratų transmisijos demonstravo neįtikėtiną greitį. Sezone jie nepaliko jokių šansų nei „Mercedes-Benz“, nei BMW, nei „Opel“ atstovams užlipti ant apdovanojimų pakylos – pirmoji, antroji bei trečioji pozicijos atiteko būtent „Audi V8“ techniką pilotavusiems lenktynininkams.
Kitaip sakant, „Audi“ sulaužė mitą, kad žiedinėse lenktynėse svarbiausias kriterijus yra svoris – V8 modeliai buvo maždaug 300 kg sunkesni už konkuruojančius „Mercedes-Benz 190“, BMW M3 bei „Opel Omega“. Tačiau pastarieji turėjo gerokai silpnesnes jėgaines ir tik po du varančiuosius ratus.
„Audi“ varžovams nosį nušluostė ir kitais metais bei tapo pirmuoju gamintoju, du kartus iš eilės laimėjusiu DTM lenktynėse. Visgi, ruošdamasi 1992-ųjų sezonui Vokietijos kompanija kiek persistengė. DTM lenktynių organizatoriai sužinojo, kad V8 variklio alkūniniam velenui buvo atliktos neleistinos modifikacijos (jis pernelyg skyrėsi nuo gamyklinio) ir uždraudė lenktyniauti su šiais varikliais.
V8 vietos tarp garbingiausiųjų „Audi“ modelių nusipelnė ne tik dėl aukštų pasiekimų lenktynėse. Tai buvo prabangaus „Audi A8“ protėvis – automobilio, kuris yra neabejotinas dabartinis kompanijos vėliavnešys.
„Audi“ nuotr./„Audi V8 Quattro DTM“ |