Pasak A. Juknevičiaus, trečiajame šios dienos greičio ruože startavo 27 automobiliai, o finišavo – tik 13, tad tokia statistika taikliai iliustruoja buvusių varžybų sudėtingumą.
„Šiandien turėjome bene rimčiausią dykumos išbandymą, aukščiausią šiose lenktynėse esančia kopą, su kuriuo pavyko susitvarkyti tikrai neblogai. Džiaugiamės, kad mums pavyko pakilti į dar aukštesnę poziciją ir tokiu būdu priartėti prie mūsų tikslo – patekti į geriausiųjų dešimtuką. Šios dienos reultatams ne mažai įtakos turėjo faktas, kad tai buvo pirmoji mūsų lenktynių diena be didesnių problemų su automobiliu“, – sako komandos kapitonas.
A. Juknevičiaus teigimu, tai buvo pirmoji varžybų diena, kai nekilo nesklandumu su automobiliu, o šios rezultatai bendrojoje įskaitoje leido kiek atsigriebti už dar pirmajame greičio ruože, dėl nuolat kaitusio automobilio variklio, prarastas tris valandas.
„Pirmas dvi lenktynių dienas turėjome ne menką rūpestį tvarkantis su vis užkaistančiu varikliu, nes mūsų automobilis nebuvo pilnai paruoštas tokiam dideliam karščiui. Šį kartą pagaliau startavome jau su tinkamai sureguliuotu automobiliu, todėl ir rezultatus pasiekėme geresnius”, – teigia A. Juknevičus.