Anksčiau ši firma pagamino „SSC Ultimate Aero TT“ su 1183AG ir pasiekė tuometį greičio rekordą – 413km/val. Netrukus europiečiai atsakė 415km/val. greičiu. Šį titulą „pasiėmė“ „Buggatti Veyron Super Sport“ automobilis. Tačiau „Shelby“ grįžo, ir jie nori keršto.
„Tuataros“ dizainą sukūrė dabartinis „Saab“ koncerno dizaineris Jasonas Castriota. Šis žvėris naudos 7 litrų V8 motorą su dviem turbinomis. Galia nei didelė, nei maža – 1331AG. Galią į galinius ratus perduos septynių pavarų mechaninė arba septynių pavarų robotizuota mechaninė pavarų dėžė. Greičio rezultatai dar neskelbiami, tačiau aišku, jog norima aplenkti 415 km/val. pasiekiantį „Bugatti Veyron Super Sport“.
„Shelby Tuatara“ – evoliucionuojantis driežas?
Naujoje Zelandijoje gyvena driežas, o jo pavadinimas – tuatara. Jis ypatingas tuo, jog jo molekulių struktūra gamtoje evoliucionuoja greičiausiai. Anot koncerno vadovo Jarodo Shelby, šis anglies pluošto automobilis labai primena driežą iš Naujosios Zelandijos.
„Dauguma automobilių gamintojų tą patį dizainą naudoja apie 10 metų, pakeisdami tik tam tikrus aerodinamius elementus“, – sakė Jarodas Shelby. „Ultimate Aero“ mes kūrėme trejus metus, o „SSC Tuatara“ evoliucionuos visose srityse – dizaine, aerodinamikoje, pagerės techninės charakteristikos, taps rafinuotesnė. Mes jautėme, jog greičiausiai besikeičianti DNR sistema labiausiai tinka šio automobilio kūrimo procesui, todėl ir pavadinome jį Tuatara“, – teigė amerikietis.
Nei kaina, nei išleidimo data nėra skelbiamos. Tačiau manoma, jog šis superautomobilis išmėgins savo greitį jau šių metų pabaigoje.