Internete galima rasti ne tik M235i techninius duomenis, bet ir dviejų kitų 2 serijos versijų technines charakteristikas. Teigiama, kad 2 serijos gamą sudarys 220i, 220d ir Sportiškieji M235i. Pastarieji modeliai gamoje pakeis ribotu tiražu anksčiau gamintus sportiškus „1M Coupe“.
Teigiama, kad galingiausi „antrukai“ turės 3,0 litrų variklį su priverstinio oro pripūtimo sistema. Jie generuos 322 AG esant 5800 aps./min. bei 450 Nm pakankamai plačiame, 1300-4500 aps./min. diapazone.
Iki 100 km/h M235i su mechanine transmisija įsibėgės per 5,0 sekundes, o modeliai su automatinėmis pavarų dėžėmis bus 0,2 s greitesni. Maksimalus, kiek mažiau nei pusantros tonos sveriančio automobilio greitis sieks 250 km/h.
Pietų Afrikos Respublikos BMW internetiniame portale taip pat buvo nurodyta, kad vidutinės M235i degalų sąnaudos sieks 8,1 l/100 km (7,6 l/100 km versijose su automatinėmis pavarų dėžėmis). Tuo tarpu važinėjant mieste šie kupė vidutiniškai suvartos apie 11 l degalų šimtui kilometrų.
Ir 220i, ir 220d turės po 181 AG, tačiau dyzelinio motoro sukimo momentas bus gerokai didesnis – 380 Nm, palyginti su benzininio 270 Nm.
2 serijos modeliai BMW gamoje atsirado išskaidžius pirmosios serijos modelius. Kaip 3 serija sąveikauja su ketvirtąja, tokį ryšį išlaikys ir 1 serija su antrąja. Visgi, netolimoje ateityje pirmosios serijos modeliai gaus priekinių varančiųjų ratų važiuokles, o „antrukai“, tikėtina, ir ateityje bus orientuoti į klasikinius BMW markės mėgėjus, kuriems neįdomi šio gamintojo produkcija su priekinių varančiųjų ratų važiuoklėmis.