Viena įdomiausių naujienų – didelis ir galingas sedanas „Charger“. Nuo 2012 metų šio grėsmingo metalinio žvėries galinius ratus suks net 6.4 litro darbinio tūrio V8 variklis, turintis 465 arklio galias bei 630 niutonmetrų sukimo momentą.
Tokia didžiulė sukimo momento banga „užplaukia“ jau nuo 2900 aps./min.! Tiesa, „Dodge“ tikina, kad šis jų motoras yra ekonomiškas, kad ir kaip sunku būtų tuo patikėti. Automobiliui negaunant apkrovos, dirba tik keturi cilindrai, tad važiuojant autostradoje „Charger“ išties gali būti draugiškas už degalus nemėgstantiems mokėti žmonėms.
Vis dėlto automobilio pagreitis kelia malonią šypseną. Nieko sau būtų ketverias duris turintis sedanas, iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėjantis per mažiau nei penkias sekundes? Ir kokiame Vokietijos greitkelyje galintis lėkti 280 km/h greičiu.
Neprasti ir kiti automobilio parametrai – pavyzdžiui, „Dodge Charger“ priekyje sumontuoti net 35.5 centimetrų skersmens stabdžių diskai! Palyginimui – japoniškų automobilių fanų dėl efektyvumo mėgstami senesniųjų „Nissan Skyline GT–R“ diskai nesiekia nei 30 cm.
Tokiems stabdžiams uždengti – 20 colių skersmens naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai.
2012 metų „Dodge Charger“ taip pat turės du važiavimo režimus: „Auto“ ir „Sport“. Šių režimų pasirinkimas įtakos akceleratoriaus, stabdžių ir vairo jautrumą bei pakabos minkštumą.
Verta dėmesio ir automobilio garso sistema – joje sumontuota net 19 garsiakalbių, kurių bendras galingumas siekia 900 vatų.
Kitas silpnu varikliu niekad nepasižymėjęs „Dodge“ automobilis – agresyvios išvaizdos kupė „Challenger“.
Galbūt paskleisdami žalias automobilio nuotraukas gamintojai tikisi sumažinti galingų variklių priešininkų nemalonę? 2011 metų „Challenger“ bus komplektuojamas su aštuonių cilindrų 5.7 arba 6.4 litro darbinio tūrio varikliais, išvystančiais atitinkamai 372 ir 470 AG.
Nieko sau „žalias“ automobilis? Oficialus jo pavadinimas – „Dodge Challenger SRT8 392 Green“. Na, „Dodge“ kol kas nepasekė kai kurių konkurentų pėdomis ir dar negamina hibridinių variklių savo sportiniams automobiliams. Tik įdomu, kiek ilgai?
Žinoma, „Dodge“ šiemet atnaujins ir daugiau automobilių, vienas jų – „Durango“ džipas.
Pagrindinis šio atnaujinto modelio privalumas – kuro ekonomija. Gamintojai teigia, kad 3.6 litro V8 motoras, turintis 295 AG bei 352 Nm., šimtui kilometrų mieste suvartoja 14.8 litro, o užmiestyje – 10.3 l. Žinant šio džipo masę (apie 2300 kg, priklausomai nuo komplektacijos), tokie skaičiai – neblogi.
Tiesa, atsinaujinęs „Dodge Durango“ kiek „sukūdo“ bei sužemėjo dvidešimt milimetrų ir gavo naujus 20 colių skersmens ratlankius. Bei, žinoma, pasikeitusią išvaizdą, kurią tiksliau įvertinti bus galima jau Čikagos automobilių parodoje rytoj.
Kitos „Dodge“ naujienos – gigantiškas daugiau nei penkių metrų ilgio vienatūris „Grand Caravan“ ir kiek mažesnis „Journey“ modelis.
Abu modeliai nesulaukė didelių patobulinimų – buvo atnaujinti jų varikliai, kurių galingiausias – 3.6 litro V6 su 283 AG bei 352 Nm. „Grand Caravan“ bus galimas tik priekiniais varomais ratais, tuo tarpu renkantis „Journey“ bus galimybė ir turėti automobilį su keturių varomų ratų transmisija. Greičių dėžė abiejuose modeliuose – šešių pavarų automatinė.
Išvaizdos pasikeitimai abiejuose „Dodge“ vienatūriuose – nedideli. „Grand Caravan“ gavo kėbulo spalvos radiatoriaus groteles ir durų „moldingus“ bei septyniolikos colių skersmens ratlankius.
„Journey“ gali pasigirti tokiais pat išvaizdos patobulinimais bei net devyniolikos colių skersmens lengvojo lydinio ratais.
Kaip ir kiti „Dodge“ modeliai, šie vienatūriai pardavimų salonuose pasirodys jau šių metų antroje pusėje, o pristatyti bus Čikagos automobilių parodoje.