„Volvo“ vadovas Hakanas Samuelssonas teigia, kad naująją platformą jie naudos ir naujos kartos S60, V70, S80 bei XC60 modeliuose. Ji, žinoma, kiekvienam automobiliui bus pritaikoma. Samuelssonas priduria, kad jų taktika skiriasi nuo tos, kurią pasirinko BMW ar „Mercedes-Benz“. Saugumas, elegantiškas dizainas bei primityvus funkcionalumas – sritys, kurioms „Volvo“ skiria didžiausią prioritetą.
Priduriama, kad XC90 išliks septynviečiu automobiliu, o visus varančiuosius jo ratus suks efektyvios keturių cilindrų jėgainės. „Volvo“ netrukus ketina atsisakyti penkių bei šešių cilindrų variklių. Nežinoma, ar Švedijos koncernas paliks V8 jėgaines, montuojamas dabartiniuose XC90.
2005-aisiais pirmosios kartos XC90 (gaminamas iki dabar) tapo pačiu populiariausiu „Volvo“ markės automobiliu. „What Car?“ skelbia, kad naujos kartos didelis visureigis dienos šviesą turėtų išvysti kitų metų pabaigoje.