2013 09 11

4 serijos BMW kupė: vienu laipteliu aukščiau

Sportiškas ir elegantiškas vidutinio dydžio kupė BMW gamoje nuo šiol bus atskirtas nuo 3 serijos ir pakeltas vienu laipteliu aukščiau markės modelių hierarchijoje. Kartu atsiras ir naujas modelio žymėjimas – nuo šio rudens jis bus žinomas kaip 4 serija.
BMW 4
BMW 4 / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Nors automobilio priekis atskleidžia giminystės ryšius su BMW 3 serijos automobiliais, naujasis BMW 4 serijos kupė yra platesnis nei „kolega“, išskirtinumo BMW 4 serijos kupė suteikia ir naujieji jo elementai – „Air Breathers“, kurie yra išdėstyti priekinių ratų arkų gale. Teigiama, kad ši sistema reguliuoja automobilio aerodinamiką bei didina jo efektyvumą.

Naujasis 4 serijos kupė turi ilgesnę ratų bazę nei BMW 3 serijos kupė, o jo apatinė pakaba nuleidžia automobilio svorio centrą žemiau nei 500 mm, suteikdama šiam automobiliui žemiausią svorio centrą iš visų markės automobilių. Dėl to BMW 4 serijos kupė turėtų tapti vienu iš sportiškiausių serijinės gamybos BMW modelių.

Klientai gali rinktis iš trijų įrangos kombinacijų – „Sport Line“, „Modern Line“ ir „Luxury Line“. Sportinio vairavimo ir stiliaus mėgėjams siūloma „M Sport“ komplektacija.

Kupė pirkėjams siūlomas su nuo 184 AG iki 306 AG išvystančiais varikliais: „BMW 435i“ su šešių cilindrų benzininiu, „BMW 428i“ su keturių cilindrų benzininiu ir „BMW 420d“ su keturių cilindrų dyzeliniu varikliu. Naujasis BMW kupė siūlomas su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių automatine pavarų dėžėmis. BMW 4 serijos kupė galima rinktis ir su „BMW xDrive“ visų varančių ratų sistema.

VIDEO: BMW stendas Frankfurto automobilių parodoje

Šį sportinį kupė nuo rugpjūčio pradžios buvo galima užsisakyti visuose oficialiuose BMW salonuose Lietuvoje. Jo kaina prasideda nuo 145,9 tūkst. litų. Mūsų keliuose pirmieji automobiliai pasirodys šio mėnesio pabaigoje arba kito pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis