Tokių išvadų priėjo istorikas Paulas Schilperoordas. Visa teorija aprašoma jo naujausioje knygoje „The Extraordinary Life Of Josef Ganz – the Jewish engineer behind Hitler's Volkswagen“.
Hitlerio idėja, sukurti automobilį, kuris turėtų keturias sėdynes, oru aušinamą variklį ir kainuotų ne daugiau, nei 1000 reichmarkių – tokia pati kaip inžinieriaus Ganzo. Skirtumas toks – Ganzui šios mintys į galvą atėjo anksčiau.
Josifo Ganzo sukurto „Maikaefer“ automobilio brėžiniai |
Trys metai prieš Hitleriui išdėstant savo genialią idėją, Ganzas jau važinėjo visus „kriterijus“ atitinkančiu automobiliu, kurio pavadinimas – „Maikaefer“. Išvertus iš vokiečių kalbos – gegužės vabalas.
Jo paties sukurtas automobilis buvo lengvas, žemas, sukonstruotas ant plieninio rėmo – toks, kokiu tapo po kelerių metų pristatytas „Kaefer“. Dar keli panašumai – jo variklis sumontuotas gale, jis turėjo nepriklausomą pakabą.
Adolfas Hitleris šį automobilį nusižiūrėjo 1933 metais automobilių parodoje. Išsitraukęs užrašų knygutę jis nusipaišė jo eskizus. Tada, likus kelioms dienoms iki Hitlerio ir Ferdinando Porsche susitikimo, Ganzo gamybos kontora ir jo leidžiamas žurnalas buvo uždaryti, jį pradėjo prižiūrėti gestapas... Ganzui pavyko pasprukti į Šveicariją, o iš jos į Australiją. Ten Josifas Ganzas ir numirė 1967 metais.
Adolfo Hitlerio nupieštas „Maikaefer“ eskizas |
Šią istoriją savo knygoje aprašęs istorikas teigia, kad „Volkswagen Kaefer“ panašumas į „Maikaefer“ nėra atsitiktinis. Pasikapsčius dar giliau paaiškėja, kad VW vabalą sukūręs Ferdinandas Porsche taip pat yra vairavęs Ganzo automobilį 1931 metais...