Nuotraukose matomoje automobilio išvaizdoje galima įžvelgti mažylio „MiTo" bei itin riboto tiražo „8C Competizione" bruožų. Kaip ir pirmtake, taip ir šiame modelyje galinių durelių rankenėlės paslėptos šoniniuose languose.
Pranešama, kad „Alfa Romeo Milano" yra kiek platesnis ir žemesnis už 147-ąjį. Automobilis sukurtas naudojant naują „Fiat" koncerno „C-Evo" platformą, kurią ateityje planuojama naudoti ir gaminant naują „Chrysler Sebring" kartą.
Naujajame modelyje turėtų būti montuojami 1,4 l „Tjet" dyzeliniai motorai su turbokompresoriais, pasiekiantys, priklausomai nuo varianto, 120 AG arba 158 AG. Tarp galimų kitų agregatų įvardinamas ir 1,75 l benzininis turbovariklis, kurio galia turėtų siekti apie 200 AG. Tikimasi, kad bus parduodama ir šio automobilio versija su visais keturiais varomaisiais ratais.
„Alfa Romeo Milano" premjeros laukiama jau šių metų pabaigoje arba kitų pradžioje. Automobilis turėjo būti pristatytas anksčiau, tačiau jo premjera buvo atidėta dėl pasaulinės ekonomikos krizės. Prekyba šiuo modeliu turėtų būti pradėta jau kitais metais.
2009 07 06
„Alfa Romeo Milano“ - neoficialūs pirmieji kadrai
Internete pasirodė, kaip tvirtinama, pirmieji tariamai slapta gamykloje padaryti „Alfa Romeo Milano" automobilio kadrai. Naujasis Italijos gamintojo kūrinys taps 147-ojo modelio įpėdiniu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą