Priduriama, kad 6C iš tiesų yra „Alfa Romeo“ prioritetų viršūnėje, todėl galima daryti prielaidą, kad šį automobilį jie kurs ant naujojo „Maserati Ghibli“ platformos.
Ir kupė modeliai, ir sedanai, neoficialiais duomenimis, turės visų varančiųjų ratų važiuokles. Tačiau kompanija imsis kiek kitokio sprendimo – jie siekia sumontuoti tokią transmisiją, kokia panaudota „Ferrari FF“ superautomobilyje. Tai reiškia, kad 6C neturės centrinio diferencialo, o galia tiek į priekinius, tiek į galinius ratus bus paskirstoma per dvi atskiras pavarų dėžes.
„Alfa Romeo 6C“, patikimų šaltinių teigimu, turėtų V6 benzinines bei dyzelines jėgaines. Pastarosios generuos apie 300 AG, tuo tarpu benzininiai motorai su dviem turbokompresoriais turės apie 410 AG. Kompanijos filosofija neleistų šiuose modeliuose montuoti kitokių variklių, mat 4C turi keturių cilindrų, o 8C – 8 cilindrų motorus.
Kol kas tai – neoficiali informacija. Naivu tikėtis, kad gamintojas artimiausiu metu ją patvirtins. Tačiau akivaizdu, kad gabaus studento Alexanderio Imnadze sukurta „Alfa Romeo 6C“ vizija iš tiesų paskatino italus imtis tokių planų.
Kaip jūs vertinate tokį „Alfa Romeo“ dizainą?