Šių automobilių išskirtinė savybė - ekologiškumas ir „draugiškumas“ aplinkai, nes jų variklių CO2 išskyrimas neviršija 120 g/km.
Kaip 15min.lt pabrėžė kompanijos „Autobrava“ rinkodaros projektų vadovė Vaida Balčiūnienė, „Žaliosios linijos” automobiliai nėra kažkokių ateities eksperimentų produktas - jie važinėja kasdien Lietuvos keliuose.
Anglies dvideginio sąnaudos
„Fiat 500” su 1.2 l benzininiu varikliu, išvystančiu 69 AG ir pasiekiančiu maksimalų 160 km/h greitį, vidutinės degalų sąnaudos yra 5 l/100 km, o CO2 emisija 118 g/km. Dyzelinė šio automobilio versija į aplinką išskiria dar mažiau – tik 110 g/km anglies dvideginio.
„Fiat Grande Punto” dyzelinio 1,3 l 16V „Multijet” variklio pajėgumas 75 AG, o jo išvystomas maksimalus greitis siekia 165 km/h. Vidutinės šio automobilio degalų sąnaudos 4,5 l/100 km, CO2 emisija - 119 g/km.
„Fiat Bravo” su automatizuota 6 laipsnių pavarų dėže „apginkluota” pačios naujausios kartos dyzeliniu „Multijet” šeimos 1,6 l tūrio16V agregatu, kuris išvysto 120 AG ir pasiekia maksimalų 195 km/h greitį. Automobilio vidutinės degalų sąnaudos – 4,6 l/km, CO2 emisija 120 g/km.
1,9l=1,6l?
Parodos lankytojams demonstruojama „Fiat Bravo” - naujiena Lietuvoje. Automobilis su šiuo varikliu čia pristatomas pirmą kartą. O 1,6 l darbinio tūrio „Fiat” varikliai palaipsniui pakeis iki šiol labai populiarius didesnio 1,9 l tūrio dyzelinius variklius.