„Peugeot 3008“ – naujas kompaktiškas, bet kartu erdvus crossover tipo automobilis, išorės ir vidaus proporcijomis, praktiška ir kartu prestižine keleivių erdve sukurtas ties riba tarp hečbeko, vienatūrio ir SUV automobilio. Automobilis siūlo tokias technines naujoves: Grip control sistemą (su šia „sukibimo kontrolės“ sistema vairuotojas turi galimybę rinktis vieną iš penkių važiavimo režimų), Dynamic Rolling control (sistema, nustatanti naujus supimo kontrolės ir amortizacijos standartus), Heads-up display (sistema, rodanti informaciją vairuotojo matymo lauke), Distance alert (atstumo iki priekyje važiuojančio automobio palaikymo sistema), automatinį elektrinį stovėjimo stabdį (sistema, neleidžianti automobiliui pajudėti 2 sekundes atleidus stabdžio pedalą, kai automobilis stovi įkalnėje), Air Quality Sensor (AQS) (sistema, kontroliuojanti oro automobilio viduje cirkuliaciją, automatiškai sustabdanti oro patekimą iš išorės, jei nustatoma didelė jo tarša) ir kt.
Kuriant 3008-ojo struktūrą pavyko suderinti vienatūrio erdvę su nuolaidžiu priekiniu stiklu ir su iš SUV tipo automobilių pasiskolintais elementais, – tokiais kaip apatinis bagažinės dangtis (vadinamasis hobby), statūs šoniniai langų stiklai, aukšta vairuotojo padėtis.
Priekinėje kėbulo dalyje Peugeot „genai“ buvo performuoti ir pritaikyti prie didesnės automobilio apimties, o žiūrint iš galo – platūs išraiškingi šonai suteikia automobiliui tvirtos laikysenos ant kelio vaizdą.
Tausoja aplinką
Kaip tik dėl to, kad buvo kuriamas crossover’is, daugiau dėmesio buvo skiriama siekiant mažinti gamtos taršą.
Todėl buvo ypatingai daug dėmesio skirta automobilio aerodinamiškumui (jo oro pasipriešinimą rodantis Cx faktorius yra tik 0,296), taip pat buvo imtasi sprendimų, mažinančių automobilio masę (lengvos medžiagos, sujungimai lazeriu), o mažo pasipriešinimo riedėjimui padangos Michelin (perimtos iš 308-ojo) bus montuojamos daugumai jo modifikacijų.
3008-ojo gamtosauginio efektyvumo ašis yra šeši variklių ir pavarų dėžių komplektai, sukurti pagal naujausias šios rinkos technologijas, – benzininiai (1,6 VTi ir THP, sukurti bendradarbiaujant su BMW grupe) ir dyzeliniai (1,6 l ir naujasis 2,0 l HDi, sistemingai komplektuojami su dalelių filtrais). Ekologiškiausios versijos degalų sąnaudos tėra vos 4,9 l / 100 km, o CO2 emisija – tik 130 g/km.
2009 metais 3008-ojo variklių pasiūla bus tokia:
Dyzeliniai HDi FAP:
- 1,6 l HDi FAP 80 kW (110 ag), 240 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; CO2 emisija – 137 g/km.
- 1,6 l HDi FAP 80 kW (110 ag), 240 Nm, su mechanine automatizuota 6 pavarų dėže; CO2 emisija – 130 g/km (1)
- 2,0 l HDi FAP 110 kW (150 ag), 340 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; Euro 5 CO2 emisija – 146 g/km (1)
- 2,0 l HDi FAP 120 kW (163 ag), 340 Nm, su automatine 6 pavarų dėže – Euro 5 CO2 emisija – 176 g/km (2)
Benzininiai:
- 1,6 l VTi 88 kW (120 ag), 160 Nm, su mechanine 5 pavarų dėže; Euro 5 CO2 emisija – 165 g/km
- 1,6 l THP 110 kW (150 ag), 240 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; CO2 emisija – 176 g/km; vėliau – 1,6 l THP 115 kW (156 ag), 240 Nm, su mechanine 6 pavarų dėže; Euro 5 CO2 emisija – 170 g/km (2)
(1) Pasirodys nuo 2009 m. vasaros.
(2) Pasirodys nuo 2009 m. rudens, duomenys dar nepatvirtinti.