„Subaru“ pasiūlys 2,5 l darbinio tūrio motorą, išvystantį 170 AG galią ir 230 Nm sukimo momentą, o taip pat ir 2,5 l variantą su turbina, pasiekiantį 265 AG bei 350 Nm. Variklių gamos viršūnėje darbinio tūrio prasme – 3,6 l 256 AG ir 335 Nm versija.
Automobilio salone bus montuojama tokia komforto įranga kaip pastovaus greičio palaikymo sistema, GPS navigacija, beraktė įėjimo ir užvedimo funkcija bei lietaus davikliai. Galinės universalo durelės tapo didesnės, taip suteikiant galimybę lengviau patekti į saloną bei įkelti didesnius daiktus.
Tikėtina, jog japonų gamintojai neturėtų nerimauti dėl techninių sprendimų, tačiau naujos kėbulo linijos tikriausiai sukels nemažai diskusijų – galbūt dabartinės kartos modelis atrodo patraukliau?
2009 05 21
Ar naujasis „Subaru Legacy Touring Wagon“ sužavės pirkėjus?
Japonijoje oficialiai pristatytas naujasis „Subaru Legacy Touring Wagon“. Dabartinės kartos modelis iki šiol mėgiamas daugelio vairuotojų dėl savo patikimumo, praktiškumo bei kuklaus, bet pakankamai patrauklaus dizaino. Kol kas neaišku, ar naujasis universalas sužavės būsimus pirkėjus.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą