Vandens sudėtyje esantis vandenilis yra kone pati švariausia medžiaga, kurią būtų galima naudoti kaip degalus. Jau šiandien yra pagaminti automobiliai su tokiais varikliais ir pastatytos kelios degalinės. „Honda FCX Clarity“, „Mercedes–Benz F–Cell“ ir dar keli automobiliai sėkmingai rieda pasaulio gatvėmis.
Tačiau vienos problemos joks mokslininkas dar neišgvildeno. Šiuo metu išgauti vandenilį iš vandens išeikvojama daugiau elektros energijos, nei sukuriama varomosios.
Masačiusetso universiteto komanda, vadovaujama Danielio Noceros nenuleidžia rankų ir tiki, kad tokia technologija bus išrasta, ir ateityje vandeniliu varomų automobilių gamyba bus ekonomiškai pagrįsta. Spėjame, kad tuo tiki ir Ratanas Tata. Būtent šiai universiteto komandai jis skyrė minėtus 15 milijonų.