Tačiau dažnas žmogus klausia, kokia prasmė tą patį modelį pristatinėti po kelių metų pertraukos?
Šįkart gamintojas pristatys serijinę „Up!“ versiją, kuri iš tiesų labai mažai skiriasi nuo modelio, parodos stendą papuošusio 2007-aisiais. Visgi „Volkswagen“ atliko šiokius tokius pakitimus po automobilio oda: jie atsisakė gale sumontuoto variklio bei galinių varančiųjų ratų važiuoklės.
Kasdieniam naudojimui skirtas „Up!“ turės tradicinę, šiai klasei būdingą, variklio komponuotę (agregatas bus sumontuotas priekyje, skersai automobilio), tuo tarpu generuojamą galią pavarų dėžė perduos priekiniams varantiesiems ratams.
„Lupo“ modelio pasekėjas turės siaurą, trijų cilindrų, benzininių variklių gamą, tačiau „Volkswagen“ neatmeta galimybės kiek vėliau sukurti ir elektrinę šio modelio versiją.