Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 08 21

Artėjant prie serijinės „Volkswagen Up!“ gamybos, atsisakoma unikalių inžinerinių sprendimų

2007-ųjų Frankfurto automobilių parodoje debiutavęs charizmatiškas miesto mažylis „VW Up!“ jau kitą mėnesį bus pristatytas didžiausioje Europos parodoje. Prieš 4 metus jis nustebino ne tik šauktuku savo pavadinime, bet ir įdomiais inžineriniais sprendimais: variklį gamintojas sumontavo automobilio gale.
„Volkswagen Up!“
„Volkswagen Up!“ / Gamintojo nuotr.

Tačiau dažnas žmogus klausia, kokia prasmė tą patį modelį pristatinėti po kelių metų pertraukos?
Šįkart gamintojas pristatys serijinę „Up!“ versiją, kuri iš tiesų labai mažai skiriasi nuo modelio, parodos stendą papuošusio 2007-aisiais. Visgi „Volkswagen“ atliko šiokius tokius pakitimus po automobilio oda: jie atsisakė gale sumontuoto variklio bei galinių varančiųjų ratų važiuoklės.

Kasdieniam naudojimui skirtas „Up!“ turės tradicinę, šiai klasei būdingą, variklio komponuotę (agregatas bus sumontuotas priekyje,  skersai automobilio), tuo tarpu generuojamą galią pavarų dėžė perduos priekiniams varantiesiems ratams.

„Lupo“ modelio pasekėjas turės siaurą, trijų cilindrų, benzininių variklių gamą, tačiau „Volkswagen“ neatmeta galimybės kiek vėliau sukurti ir elektrinę šio modelio versiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?