„Renault“ praneša kokius skaičius pavyko išspausti jų sportinių automobilių padaliniui „RenaultSport“. 2 litrų variklis pastiprėjo nuo 247 AG iki 266 AG. Ženkliai pagerėjo sukimo momentas nuo 340 Nm iki visų 470 Nm.
Su visa jėga turės susitvarkyti priekiniai varantys ratai, o jiems padės sumontuotas diferencialas. „Cup“, sportiškai suderinta pakaba ir didesni stabdžiai turėtų užtikrinti gerą tempą.
Gamintojo nuotr./„RenaultSport Megane RS N4“ |
Kiti patobulinimai pastebimi iš vairuotojo darbo vietos – iki minimumo išlengvintas interjeras, sportinės sėdynės su šešių tvirtinimo taškų saugos diržais.
Šį „Megane“ prancūzai visą vasarą bandė Niurburgringe. Tikimės, kad ir gatvėms skirta versija turės ne mažiau galios.