Naujas projektas, kaip ir prieš tai minėtasis, bus paremtas tuo, kad turės duomenis apie visų eismo dalyvių judėjimą.
Kelio dangos paviršiuje bus montuojamos plokštės su spalvotais šviesos diodais. Informacija su eismo dalyvių judėjimo kryptimis ir kiekiu bus apdorojama kompiuteriais, ant kelio esantys šviesos diodai formuos tokias eismo juostas, kokių labiausiai reikės.
Projekto kūrėjai teigia, kad naudojant tokią sistemą iš esmės bus nereikalingas kelio ženklinimas ir šviesoforai. Ant kelio dangos atsiras rodyklės, kurios nukreips transporto priemones joms reikalinga kryptimi.
Pravažiavus transporto priemonei, tokie ženklai iš karto dings ir nurodys kitam eismo dalyviui, kaip šis turėtų judėti. Bet kada bus galima padaryti pakeitimus ir didinti eismo juostų skaičių viena ar kita kryptimi, priklausomai nuo to, kur yra didesnis transporto srautas.