„Volkswagen“ komercinių automobilių gamybos padalinio strategija – drastiškai sumažinti komercinių automobilių keliamą taršą. Tai suprantama, nes šiame segmente dabar tarša yra pakankamai didelė, o jos mažinimo galimybės kertasi su sudėtingais dabartinio techninio lygio sąlygojamais apribojimais. Pagal šią strategiją siekiama, kad krovinius į sandėlius ir terminalus pristatytų įprastos konstrukcijos vilkikai ir šiuo metu pamažu populiarėjantys hibridiniai sunkvežimiai, o išvežiojimo funkciją atliktų vien tik elektra varomi išvežiojimo furgonai.
Šią strategiją įgyvendinančių inžinierių darbo rezultatus galės pamatyti šių metų Ženevos autosalono lankytojai. Ženevoje pristatomas vien tik elektra varomo išvežiojimo furgono koncepcinis modelis „e-Co-Motion“. Šis nuo dabartiniu metu naudojamų furgonų savo išvaizda besiskiriantis komercinis automobilis puikiai atitinka konstruktoriams iškeltą užduotį – pagaminti jį kuo labiau funkcionalesnį esant kuo mažesniems transporto priemonės matmenims. Taigi, šis 4,5 m ilgio, 1,90 m pločio ir 1,96 m aukščio furgonas turi 4,6 m3 tūrio krovinių skyrių ir gali vežti iki 800 kg naudingo svorio.
Funkcionaliai koncepcinis furgonas padalintas i dvi funkcines zonas. Apatinę, techninę zoną sudaro po grindimis sumontuotas elektros variklis, akumuliatorių baterija ir pavarų dėžė. Viršutinė zona – antstatas yra skirta ekonominių–komercinių parametrų tenkinimui. Čia suformuotas krovinių skyrius ir erdvė galimiems papildomiems padargams, kėbulams ir modifikacijoms.
Nežiūrint to, kad koncepcinis modelis vizualiai labai skiriasi nuo šiuo metu įprastų išvežiojimo furgonų, naujasis „e-Co-Motion“ klientams siūlo visą šiuolaikiniams furgonams įprastą komplektacijų bei modifikacijų gamą. Asortimente yra ir furgonas su uždaru krovininiu kėbulu, ir keleivinis mikroautobusas, ir žemagrindis šaldytuvas. Žinoma, egzistuoja visos konkretiems transportavimo poreikiams pritaikymo galimybės – specializuoti kėbulai, manipuliatoriai, keltuvai, galimybė įrengti autodirbtuves ir pan.