Atnaujinto modelio priekis atrodo platesnis – sumontuotas naujas bamperis bei kiti aerodinaminiai apdailos elementai. Kosmetinių potepių sulaukė ir mašinos galinė dalis. Žiūrint atidžiau, galima pamatyti anksčiau pristatyto „Lotus Evora“ bruožų.
Atlikus minėtus pakeitimus, „Lotus Elise“ pasipriešinimas oro srautams sumažėjo net 4 procentais – tai turėjo ženklios įtakos automobilio ekonomiškumo rodiklių gerinimui. Vis dėlto, daugiausiai kuro bus sutaupoma įdiegus naują mažesnio litražo variklį.
Modelio S versija nuo šiol bus siūloma su 1,6 l 134 AG (prie 6 800 aps./min.) motoru, pasiekiančiu maksimalų 160 Nm (prie 4 400 aps./min.) sukimo momentą. To visiškai pakanka 876 kg sveriančia mašina 100 km/val. greitį pasiekti vos per 6,0 sek. Maksimalus greitis – 200 km/val., vidutinės kuro sąnaudos – vos 6,14 l/100 km.
R versija ir toliau bus komplektuojama su 1.8 l 192 AG varikliu, su kompresoriumi SC variante pasiekiančiu ir 217 AG galią. Pirmuoju 100 km/val. pasiekiami per 5,4 sek., antruoju – per 4,6 sek.
Visi „Lotus Elise“ automobiliuose naudojami varikliai, jungiami su 6 pavarų mechanine greičių dėže, yra sukurti ir gaminami „Toyota“ kompanijos.
Atnaujintas modelis, kurio kaina dar neskelbiama, bus demonstruojamas kovą vyksiančioje Ženevos (Šveicarija) automobilių parodoje.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą