Dabar – dar viena gera žinia. Anksčiau 75 AG turėjęs „Tada Vista“ 1,3 l dyzelinis variklis gavo stiprų patobulinimą – vietoj paprastos turbinos jame montuojamas kintamos geometrijos turbokompresorius, automatiškai reguliuojantis turbinos slėgį pagal variklio sūkius ir sumažinantis vadinamųjų „turbo duobių“ poveikį. Dabar automobilis su šiuo varikliu bus vadinamas „Tata Vista Quadrajet 90“.
Be viso šito, maksimali indiško hečbeko galia išaugo iki 88 AG – tai net 17 proc. prieaugis. Sukimo momento padidėjimas nebuvo toks žymus, tačiau čia pasiekta simbolinė riba – 200 Nm.
Be šio dyzelinio variklio, „Tata Vista“ gali būti komplektuojamas ir su dviem benzininiais: 1,2 ir 1,4 l. Jie turi atitinkamai 64 ir 89 AG.