Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2012 12 10

Atnaujinta „Tata Vista“ gavo energijos pliūpsnį: automobilio variklio galia padidinta 17 proc.

Nuo pat pasirodymo „Tata Indica Vista“ (dabar – tik „Tata Vista“) buvo vadinamas potencialiu nedidelių hečbekų rinkos pirmūnu. Ne dėl komforto ar įrengimo kokybės, bet dėl gero variklio, salono erdvės ir kainos santykio.
„Tata Vista“
„Tata Vista“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 1 „Tata“

Dabar – dar viena gera žinia. Anksčiau 75 AG turėjęs „Tada Vista“ 1,3 l dyzelinis variklis gavo stiprų patobulinimą – vietoj paprastos turbinos jame montuojamas kintamos geometrijos turbokompresorius, automatiškai reguliuojantis turbinos slėgį pagal variklio sūkius ir sumažinantis vadinamųjų „turbo duobių“ poveikį. Dabar automobilis su šiuo varikliu bus vadinamas „Tata Vista Quadrajet 90“.

Be viso šito, maksimali indiško hečbeko galia išaugo iki 88 AG – tai net 17 proc. prieaugis. Sukimo momento padidėjimas nebuvo toks žymus, tačiau čia pasiekta simbolinė riba – 200 Nm.

Be šio dyzelinio variklio, „Tata Vista“ gali būti komplektuojamas ir su dviem benzininiais: 1,2 ir 1,4 l. Jie turi atitinkamai 64 ir 89 AG.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos