Anot „Honda“ atstovų, ekologiškesnis ir galingesnis 2,2 l darbinio tūrio, dyzelinis „i-DTEC“ tipo motoras naudojamas dabartiniame „Accord“. Variklis išvysto 148 AG – tai 10 AG daugiau nei jo pirmtakas. Tuo tarpu maksimalus sukimo momentas sieks 350 Nm. Būsimi pirkėjai galės pasirinkti naujai sukurtą automatinę pavarų dėžę.
Išoriškai visureigis pakito labai subtiliai – kiek pakoreguotas priekinis ir galinis bamperis bei radiatoriaus grotelės. Nuo šiol pirkėjai galės pasirinkti iš daugiau 17 ar 18 colių aliuminio ratlankių modelių. CRV viduje apdailai bus siūlomos įvairesnės medžiagos, geresnė triukšmo izoliacija bei kokybiškesnė garso sistema. Jums įgriso šiuo metu siūlomos kėbulo spalvos? Gamintojas pasiūlys „Alabaster Silver“, „Premium White Pearl“ ir „Urban Titanium“ kaip papildomus pasirinkimus.
Nors „Honda CRV“ ir turėtų debiutuoti šių metų rugsėjo 15 d. prasidėsiančioje Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje, tačiau nereikėtų tikėtis sulaukti detalaus techninio aprašymo bei kainų – gamintojas pranešė, jog ši informacija bus paskelbta jau pasibaigus minėtam renginiui.
2009 09 10
Atnaujintas „Honda CRV“ pakito nežymiai
Paskelbta oficiali informacija, jog atnaujintas „Honda CRV“. Šiuo metu parduodamų automobilio versijų savininkai neturėtų itin liūdėti, nes pokyčiai nėra žymūs – kiek padailintas kėbulas ir pasiūlytas vienas naujas variklis.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą