„Hyundai“ gana radikaliai atnaujino automobilio išorę ir vidų, vartotojams taip pat siūlomas visiškai naujas „Hyundai“ trijų cilindrų 1,1 litro darbinio tūrio variklis.
„i20“ dabar tapo lengvai atpažįstamas kaip „Hyundai“, nes jo priekinėje dalyje aiškiai išsiskiria visiems naujiems koncerno modeliams būdingos šešiakampės radiatoriaus grotelės. Taip pat atnaujinti priekiniai žibintai, variklio dangtis, priekiniai sparnai ir priekinis buferis su įmontuotais rūko žibintais, kurie įeina į bazinę įrangą. Automobilio galas atnaujintas naujoviško dizaino buferiu ir galiniais žibintais.
„i20“ modelis pailgėjo 55 mm ir dabar automobilis yra beveik 4 metrų ilgio – 3995 mm. Tiesa, „i20“ plotis, aukštis ir tarpuašis nepakito. Automobilio salone į akis krenta gerokai atnaujinta centrinė konsolė, naujas prietaisų skydelis ir sėdynių apvalkalai.
Sėdėti šiame automobilyje labai patogu: erdvė galvai priekinėse sėdynėse yra 1 005 mm, galinėse sėdynėse – 970 mm. Erdvė pečiams priekinėse sėdynėse – 1 350 mm, gale – 1 340 mm. Pakanka vietos ir kojoms – 1 074 mm priekyje ir 845 mm gale.
Bagažo skyrius išliko vienas didžiausių šioje klasėje: bagažinės talpa yra 295 litrai, o nulenkus 60:40 santykiu susilankstančios galinės sėdynės atlošus, bagažinės talpa padidėja iki 1 060 litrų.
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Hyundai i20“ |
Dabar į standartinę šio modelio įrangą jau įeina mechaniškai valdoma klimato kontrolės sistema, centrinis durų užraktas su nuotoliniu valdymu, elektra valdomi ir šildomi šoniniai veidrodėliai, reguliuojamo aukščio ir nuotolio vairas, o taip pat radijo imtuvas su MP3 formato įrašus atkuriančiu CD grotuvu.
Į standartinę įrangą įeina reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynė, o Comfort įrangos lygio modeliuose taip pat yra pirmyn ir atgal paslenkamos priekinių sėdynių galvos atramos bei reguliuojamas vairuotojo sėdynės porankis.
Vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinasi standartinės įrangos pakete esančios 6 oro pagalvės, aktyvios priekinių sėdynių galvos atramos, elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir automobilio stabilumo valdymo (VSM) sistemos, ABS turintys stabdžiai su avarinio stabdymo stiprintuvu (BAS). 2009 metais „EuroNCAP“ saugumo bandymuose „Hyundai i20“ gavo aukščiausią penkių žvaigždučių įvertinimą.
Atnaujintas „i20“ siūlomas su dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais varikliais. 1,2 litro darbinio tūrio benzininis variklis generuoja 85 AG, jo sukimo momentas siekia 120,7 Nm. Šis variklis montuojamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, jo vidutinės degalų sąnaudos yra vos 4,9 l/100 km, o CO2 emisija - 114 g/km.
Galingiausias, 1,4 litro benzininis variklis siūlo 100 AG galią ir 137,3 Nm sūkimo momentą, variklis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba 4 laipsnių automatine pavarų dėže. Vidutinės degalų sąnaudos ir CO2 emisija su mechanine pavarų dėže yra 5,2 l/100 km ir 122 g/km, o su automatine pavarų dėže – 6,0 l/100 km ir 140 g/km. Toks automobilis „Inchcape Motors“ salonuose kainuos nuo 44,9 tūkst. litų (su mechanine pavarų dėže) arba nuo 47,9 tūkst. litų (su automatine pavarų dėže).
Taupiausias variklių gamoje – naujasis trijų cilindrų 1,1 litro darbinio tūrio dyzelinis CRDi variklis - išvysto 75 AG galią ir gali pasigirti 180 Nm sukimo momentu. Jis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o variklio vidutinės degalų sąnaudos yra vos 3,8 l/100 km. Anglies dvideginio emisija taip pat stulbinamai maža – vos 99 g/km. Modifikacijos su šiuo varikliu kaina „Inchcape Motors“ salonuose – 47,99 tūkst. litų.
Kiek didesnis 1,4 litro CRDi dyzelinis variklis generuoja 90 AG galią ir 220 Nm sukimo momentą. Šis variklis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, jo vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,1 l/100 km, o CO2 kiekis - 106 g/km.
Kaip ir visiems kitiems lengviesiems „Hyundai“ automobiliams, naujajam „i20“ modeliui suteikiama penkerių metų garantija be ridos apribojimo. Garantija apima visą parą teikiamą techninę pagalbą kelyje ir kartą per metus atliekamą techninę apžiūrą.