Pradėkime nuo to, kas labiausiai rūpi – arklio galios. „Nissan“ perprogramavo variklio valdymo bloką ir iš to paties variklio papildomai išspaudė 38 AG. Godzila pravardžiuojamas modelis pajudėjo dar vienu žingsneliu tikrų superautomobilių link. Atnaujintas modelis išvysto net 523 AG!
Japonai atnaujino ir automobilio pakabą. Ji kiek tvirtesnė, tačiau neturėtų automobilio paversti netinkamu paprastiems keliams.
„Nissan GT-R“ daugiausia kritikos sulaukė dėl labai paprasto salono interjero. Vieniems pirkėjams tai nemaišė, vis tiek jie gamyklines sėdynes metė lauk ir montavo sportines, lengvas ir tvirtai laikančias posūkiuose. Tuo tarpu kiti pirkėjai, pasigedę šiokios tokios prabangos, traukdavo į kitų automobilių pusę – „Porsche 911“ ar pan.
Be standartinio BT-R komplekto, „Nissan“ siūlo dar kelis: „Club Track Edition“ ir „Egoist“. Pirmas skirtas į lenktynes nusitaikiusiems, o antras – prabangos ieškantiems.
Apie „Club Track Edition“ neturime jokios informacijos. Tuo tarpu „Egoist“ komplektą mėgstantys pirkėjai gali pasirinkti net iš 20 atspalvių odos! Taip pat šis komplektas skirsis kitokio dizaino ratlankiais ir užpakaliniu aptaku, pagamintu iš anglies pluošto.