Pradėsime nuo svarbiausio. Varikliai. 624 kubinių centimetrų (tai 0,6 l. žmonių kalba) motoras nuo šiol gerokai galingesnis, pasiekiantis net 38 AG. „Nano“ su juo pasieks net 100 km/h maksimalų greitį (nesvarbu, kad tai užtruks savaitę).
„Tata“ inžinieriai atnaujino ir priekinę pakabą, joje nuo šiol bus montuojamas stabilizatorius. Taip pat, atnaujintas vairo mechanizmas.
Gera žinia, kad jau standartiniame „Nano“ bus montuojamas stabdžių stiprintuvas. Taigi, nereikės turėti Arnoldo Schwarzenegerio genų norint efektyviai naudoti stabdžius.
Klientai galės rinktis vieną iš trijų siūlomų salono spalvų – rusvą, juodą ir pilką. Dar didesnis galvos skausmas išsirinkti automobilio išorės spalvą – siūlomos net dešimt spalvų!
Gamintojo nuotr./Atnaujintas „Tata Nano“ |
Dabar pakalbėkime rimtai. „Tada“ šį automobilį atnaujino dėl vienos labai paprastos priežasties – jiems kritiškai reikia pakelti jo pardavimus. Prieš pradėdami jo gamybą indai planavo parduoti apie 25 tūkst. „Nano“ automobilių per mėnesį. Taigi, rugsėji parduoti vos 1200 juos varo į gilią neviltį.