Italai tvirtina, kad esminiai šio automobilio kriterijai yra lengvas bei kompaktiškas kėbulas ir aštrūs varikliai. Jų teigimu, „Sport 1000“ platforma sveria vos 55 kg – ji pagaminta iš nerūdijančio plieno bei sveria kiek mažiau nei 60 kg.
Įdomu tai, kad užsisakydamas lenktyninę tokio automobilio versiją („Sport 1000 Race“) pirkėjas variklį gali rinktis iš pakankamai plačios motociklų motorų gamos. Visi jie – 4 cilindrų agregatai, montuojami „Yamaha“, „Suzuki“, „Kawasaki“, „MV Augusta“ arba „Honda“ „superbike“ tipo motocikluose.
Tuo tarpu gatvei skirti „ATS Sport 1000 Street“ turės „Kawasaki Ninja 1000“ motociklo motorus, kurie vos iš 1 litro darbinio tūrio be jokios priverstinio oro pripūtimo sistemos išspaus daugiau nei 200 AG.
Aukštasūkiai motorai galią į riboto praslydimo galinį diferencialą perduos per grandininę transmisiją – šiuos agregatus ATS kompanijai gamina „Quaife ATB“. Priekinė „Sport 1000“ pakaba bus su dvigubomis skersinėmis svirtimis, o vairuotojas amortizatorių kietumą galės valdyti pagal savo poreikius.
„Automobili Turismo Sport“ teigia, kad „Sport 1000 Race“ kainos prasidės nuo beveik 25 tūkst. eurų (86 tūkst. Lt), o gatvei homologuotos „Sport 1000 Street“ versijos bus gerokai brangesnės – jos kainuos apie 43,5 tūkst. eurų (150 tūkst. Lt).